![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara vilja veta från alla ni äldre spelare som konsolen / st du spelat / används och fick fast på att spela spel med, även efter denna tid kan du ändå gå tillbaka till den och spela gamla spel eller efter all denna tid, vill att hitta den, eller spel för att spela igen som du kommer ihåg att ha så roligt med Så låt oss som en man, i första blev fast på ett commadore 64 plus 4, minns bandet ta åldrar att ladda ETTERMYRA men fan det var ett jävla bra spel när det laddas för sin tid och det spel jag gå tillbaka till, knipa, mestadels, en slätvar spelet bara hoppas att de gör nytt develope det Theres bara två regler till denna tråd REGEL 1 :-) Reto konsoler omfatta alla band eller cartridged baserade spel och inte till spel på en cd REGEL 2 :-) vill bara veta din första konsol / st och spel som du spelat till döden, och din nuvarande favoriter gamla spelet inte en lista med olika konsoler och spel
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, de är tre olika typer Systembeskrivning: 486DX, då Game Boy Pocket, sedan N64. Super Solvers och andra DOS-spel -> Mario 6 Golden Coins -> Starfox 64 är de spel jag minns spelar mest. Det var ett utmärkt DOS/3.1? spel som var ett bekämpa space sim med en massa vapen som var ganska cool, men jag kan inte komma ihåg sitt namn. : / Mina föräldrar skulle inte låta mig hyra Goldeneye: p
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Atari woody hehe och fortfarande har det med 15 eller så spel. (Dungeon & Dragons mina favoriter spel) sedan Acorn elektronbildhantering med rom expansionscykel som aldrig fungerat. (frogger mina favoriter ère) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Atari med Pole Position ..... Jag kan fortfarande se den gamla svarta joystick, med röda knappar ..... Det var tider
| |||
| |||
| Atari ST1024. Spelen verkar fortfarande finns, men människor använder sina mobiltelefoner, iPods ( ) Och gameboys att spela dem nu.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den Sinclair specktrum
| |||
| |||
| NES ![]() Älskar det ^ _ ^ har fortfarande 2 av dem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Första konsolen jag ägde var en Commodore Vic20. Är du osäker på om det fanns en hel del spel som finns tillgängliga för att en men men jag din't omsorg. Var bara intresserad av att spela Pong på det ändå ...
Gick från att en Sinclair ZX81, då en Spectrum 64 (den med blått gummi nycklar) och slutligen en C64 med en massiv 5,75 "diskettenhet. Bästa spelet någonsin: Dolda och farlig på datorn. Cheers: Chris Mitt System: Willy Wonka är Polygoninriktning Factory
|
|
| |||
| |||
| Den gamla Atari tar tillbaka dessa dagar rusa hem med kompisar för att spela ett spel som heter fängelsehålor och drakar minst tror jag att var WOT det hette och Nes, slätvar konsollen använt åldrar spelar Super Mario bröder på det.
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Rätt ive precis fått en ny / gamla spel för 32x kallade knogar chaiotix så detta är mina favoriter just nu
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Letar du efter en Retro Style Usb GamePad att Spela Mitt Emulatorer på min PC, Please Help. | dr bets | General Hardware Chat | 14 | 13 april 2009 12:41 |
| Thread Tools | |
| |