![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dette må være en skrøne ..... Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Bare fordi hverken af jer kunne spille dette spil så godt som ham, betyder ikke, det er en skrøne! Øvelse gør mester!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Alle praksis i verden ikke kunne forberede mig til at |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg husker i nogle af de gamle arcade spil værelser var der folk, der kan spille mange niveauer af latterligt hurtigt spil for nogen tid. Som SWF sagde praksis ...... |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| True om fejl for ægthed. Du er nødt til at huske kameraet vil ikke se så meget som det menneskelige øje, så i slutningen han rent faktisk ser mere det, vi gør. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også, med nok praksis, kan du visulise hvor blokke er dig, selvom du ikke har det på skærmen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Han skal have TETRAS vision! "dude, at bygningen ville FULDSTAENDIGT fit ud for, at en, hvis jeg slår det mod uret!" Jeg synes, det kunne være et reelt ...
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor hurtigt er RAID? | thingie2 | Drives & flytbare medier | 2 | 23 april 2008 15:20 |
| Brug for meget hurtigt svar, overophedning! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januar 2008 10:17 |
| SLI og Fast Memory | TheDoc | CPU, bundkort og RAM | 3 | 25th Dec 2007 15:01 |
| Hurtig opstart | ferrari1 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 17 | 28. maj 2007 06:24 |
| Hurtig eller? | mcbee | Off Topic Discussion | 1 | 15. maj 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |