![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dette må være en spøk ..... Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Bare fordi ingen av dere kan spille dette spillet samt ham betyr ikke det en spøk! Praksis gjør perfekt!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| All praksis i verden ikke kunne forberede meg for at |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg husker i noen av de gamle Spillehaller rom var det folk som kan spille mange nivåer av latterlig raskt spill lenge. Som SWF sa praksis ...... |
|
| |||
| |||
| Vil praksis hjelper deg med å spille når linjer bli usynlig på slutten? Også noen folk kaster i sporadisk feil autentisitet. Jeg er enig i praksis betyr foreta perfekt, men til dette nivået? |
|
| |||
| |||
| True om feil på autentisitet. Du må huske at kameraet vil ikke se så mye som det menneskelige øyet så til slutt er han faktisk ser mer vi gjør. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også, med nok praksis, kan du visulise der Blokkene selv, selv om du ikke har det på skjermen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Han må ha TETRAS visjon! "dude at bygningen ville Totalmente plass ved siden av en hvis jeg slå den counter klokken!" Jeg tror det kan bli virkelig ...
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor rask er RAID? | thingie2 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 23 april 2008 15:20 |
| Trenger raskt svar, overoppheting! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januar 2008 10:17 |
| SLI og Fast Memory | TheDoc | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 25 desember 2007 15:01 |
| Rask oppstart | ferrari1 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 17 | 28 mai 2007 06:24 |
| Fast eller? | mcbee | Av Emne Diskusjon | 1 | 15 mai 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |