![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Detta måste vara en hoax ..... Mitt System: Willy Wonka är Polygoninriktning Factory
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Bara för att ingen av er skulle kunna spela detta spel, liksom honom betyder inte att en hoax! Övning ger färdighet!
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Alla metoder i världen kunde inte förbereda mig för att |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag minns i några av de gamla Arkadspelställen rum fanns det människor som skulle kunna spela många nivåer av löjligt snabbt tempo spel ett bra tag. Som SWF sa praktiken ...... |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| True om misstag autenticitet. Du måste komma ihåg kameran kommer inte att se så mycket som det mänskliga ögat, så i slutet är han faktiskt ser mer vi gör. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Även med tillräckligt praxis kan du visulise där blocken är själv, även om du inte har det på skärmen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Han måste ha Tetras vision! "dude att byggnaden skulle helt passar bredvid som en om jag vrida den moturs!" Jag tror det kan vara verkliga ...
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur snabb är RAID? | thingie2 | Drives & Removable Media | 2 | 23 april 2008 15:20 |
| Behöver mycket snabbt svar, överhettning! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januari 2008 10:17 |
| SLI och Fast Memory | TheDoc | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 25 december 2007 15:01 |
| Snabb start | ferrari1 | Virus, spionprogram och säkerhet | 17 | 28 maj 2007 06:24 |
| Fast eller? | mcbee | Off Topic Discussion | 1 | 15 maj 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |