![]() |
|
| |||
| |||
| nogen spiller det, mit navn `s Duff Vader5 velkommen til at tilføje me.Here` s linket til det http://www.runescape.com/ . Runescape `s en MMORPG lidt som World of Warcraft aprt fra dig don` t have til at betale, kan du, hvis du ønskede at få bedre stuff (off kursus). Oh yer det `s også en browser-baserede spil, så du don` t nødvendigt at downloade noget, bortset fra java. |
|
| |||
| |||
| det er virkelig kedeligt selvom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeewwwwww MMORPG ..... plus at spillet er en -1 ud af 5 for mig.
| |||
| |||
| 0 ud af 5 for mig selv klub pingvin er bedre |
|
| |||
| |||
![]() du så er nødt til at være omkring 12, jeg mener seriøst nogen, der `s 13 + og siger KP er bedre end rune, skal ryge cannabis eller sådan noget. |
|
| |||
| |||
| det var en vittighed. med andre ord, det var at Diss runescape endnu mere. Club Penguin er slemt nok, men han sagde runescape sux endnu mere. |
|
| |||
| |||
| Lmao Jeg spillede Club Penguin gang, Forbløffende |
|
| |||
| |||
| Rofl jeg gerne have en lvl 50 om der xD, jeg brugte til at spille den, når den først kommer ud sooo ... da jeg var omkring 11 eller sådan noget lol, sorry men du cant sammenligne det til wow lol, selv dem, du har til at betale, Thats gerne den eneste ulempe at wow, negativsiden til runescape er, at hjemmesiden stadig hasn't blevet shutdown: P |
|
| |||
| |||
| Jeg har spillet på begge og de er både forfærdeligt men runescape er den værste |
|
| |||
| |||
| Jeg har et ord for cp og det `sa 4 brev ord begynder med S. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Runescape spørgsmål | veleron11 | PC & Console Gaming | 0 | 16 juni 2009 16:02 |
| Defil3d Banned! - Runescape | YRTNEG | PC & Console Gaming | 2 | 27 februar 2009 15:05 |
| Thread Tools | |
| |