![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| joku soittaa sitä, nimeni `s Duff Vader5 voit lisätä me.Here` s linkkiä se http://www.runescape.com/ . Runescape `s MMORPG bittinen kuten World of Warcraft aprt teiltä don` t on maksettava, voit jos haluat saada parempaa kamaa (off course). Voi yer it `s myös selainpohjaisia peli joten don` t tarvitse ladata mitään lukuun ottamatta java. |
|
| |||
| |||
| se on todella tylsää, vaikka |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeewwwwww MMORPG ..... plus että peli on -1 ulos 5 minulle.
| |||
| |||
| 0 ulos 5 minulle jopa klubin penguin on parempi |
|
| |||
| |||
![]() teitä on noin 12, tarkoitan vakavasti ketään, joka `s 13 + ja sanoo LO on parempi kuin loitsu, on tupakointi kannabiksen tai jotain. |
|
| |||
| |||
| se oli vitsi. toisin sanoen, se oli DISS runescape entisestään. club penguin on tarpeeksi huono, vain hän sanoi runescape sux entisestään. |
|
| |||
| |||
| Lmao Olen ollut Club Penguin kerran Uskomaton |
|
| |||
| |||
| Rofl Olen kuin lvl 50 siellä xD, i käyttää pelaamiseen, kun se ensin tullutta ulos got sent out ... kun olin noin 11 tai jotain lol, anteeksi, mutta you cant vertaa sitä wow lol, myös niitä, sinun on maksettava, thats kuten Ainoa haittapuoli on wow, kasvun hidastumiseen on runescape on se, että sivustolla vielä hasn't ollut shutdown: P |
|
| |||
| |||
| Olen pelannut molempia ja ne ovat molemmat kauhea mutta runescape on pahin |
|
| |||
| |||
| Sain yhden sanan cp ja se "sa 4 kirjeellä sana alkaa s. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Runescape kysymys | veleron11 | PC & Console Gaming | 0 | 16th Jun 2009 16:02 |
| Defil3d Banned! - Runescape | YRTNEG | PC & Console Gaming | 2 | 27th Feb 2009 15:05 |
| Thread Tools | |
| |