![]() |
|
| |||
| |||
| iemand spelen, mijn naam is Duff Vader5 gerust toe te voegen me.Here `s de link naar het http://www.runescape.com/ . Runescape is een MMORPG beetje zoals World of Warcraft aprt van u don `t hoeft te betalen, kunt u als u wilt u beter stuff (natuurlijk). Oh yer it` s ook een browser based MMOG, zodat u don `t te downloaden iets met uitzondering van Java. |
|
| |||
| |||
| het is echt saai maar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeewwwwww mmorpg ..... plus dat spel is een -1 van de 5 voor mij.
| |||
| |||
| 0 out of 5 voor mij zelfs Club Penguin is beter |
|
| |||
| |||
![]() je zo moeten ongeveer 12, ik bedoel serieus iemand die `s 13 + en zegt CP is beter dan rune, moet het roken van cannabis of zoiets. |
|
| |||
| |||
| het was een grapje. in andere woorden, het was te diss runescape nog verder. Club Penguin is al erg genoeg, maar hij zei runescape sux zelfs meer. |
|
| |||
| |||
| Lmao Ik speelde Club Penguin eenmaal Verbazend |
|
| |||
| |||
| Rofl Ik heb net een lvl 50 op er xD, ik heb gebruikt om deze af te spelen toen het voor het eerst komen sooo ... toen ik ongeveer 11 of iets lol, sorry, maar u cant vergelijken met wow lol, zelfs die u moet betalen, dat is zoals het enige nadeel aan wow, de keerzijde van runescape is dat de website nog hasn't afsluitproblemen zijn: P |
|
| |||
| |||
| Ik heb op beide en ze zijn allebei vreselijk maar runescape is de slechtste |
|
| |||
| |||
| Ik heb een woord voor cp en "SA 4 brief woord beginnend met s. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Runescape kwestie | veleron11 | PC & Gaming Console | 0 | 16 jun 2009 16:02 |
| Defil3d Banned! - Runescape | YRTNEG | PC & Gaming Console | 2 | 27 feb 2009 15:05 |
| Thread Tools | |
| |