![]() |
|
| |||
| |||
| noen spille det, mitt navn `s Duff Vader5 gjerne legge me.Here` s koblingen til den http://www.runescape.com/ . Runescape `s ett MMORPG bit som World of Warcraft aprt fra deg Don` t må betale, kan du hvis du du vil få bedre ting (av kurset). Oh yer it `s også en nettleserbaserte spillet så du trenger ikke nødvendig å laste ned noe bortsett fra Java. |
|
| |||
| |||
| det er virkelig kjedelig om |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeewwwwww MMORPG ..... pluss at spillet er et -1 av 5 for meg.
| |||
| |||
| 0 av 5 for meg selv club penguin er bedre |
|
| |||
| |||
![]() så må være rundt 12, jeg mener alvor noen som `s 13 + og sier CP er bedre enn Rune, må røyke cannabis eller noe. |
|
| |||
| |||
| det var en spøk. med andre ord, det var å Diss runescape ytterligere. club penguin er ille nok, bare han sa runescape sux enda mer. |
|
| |||
| |||
| Lmao Jeg spilte Club Penguin gang, Utrolig |
|
| |||
| |||
| Rofl Jeg har hatt en lvl 50 på det xD, jeg pleide å spille det når det først kom ut sooo ... Da jeg var ca 11 eller noe lol, beklager, men du skrånende sammenligne det til wow lol, også dem du må betale, dvs som bare ulemper til wow, de ulemper til runescape er at nettsiden fortsatt hasn't vært avslutningsprosessen: P |
|
| |||
| |||
| Jeg har spilt på begge og de er både fryktelig men runescape er det verste |
|
| |||
| |||
| Jeg har ett ord for cp og It `sa 4 bokstav ord som begynner med s. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Runescape problemet | veleron11 | PC & Console Gaming | 0 | 16 juni 2009 16:02 |
| Defil3d Banned! - Runescape | YRTNEG | PC & Console Gaming | 2 | 27 februar 2009 15:05 |
| Thread Tools | |
| |