mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

STALKER Clear Sky nedbrud .......

Reply

Thread Tools
Old 14. sep 2008, 10:02
Donor-Gruppen

Default STALKER Clear Sky nedbrud .......

Første off lad mig sige, at denne dumme Spillet har flere bugs end den amerikanske ambassade i Moskva havde i Sovjetunionen dage. Sikke et rod denne ting er, men anyways ........

Jeg fik spillet den dag, det blev udgivet, indlæses det, søge efter og fundet et plaster, hentes den og begyndte at spille. Det styrtede ned i begyndelsen af spillet. OK, STALKER (originalen) blev bemærket for styrter ned, så måske de frigives ANDEN plaster siden jeg hentede en dagen før. Sikker nok, de havde. Download IT, starte forfra, og ......... Crash !!!!!!!! Det er en anden form for crash selvom denne gang. Nu ved jeg ikke få den fejl besked, spillet er netop gået i en nanosecond og jeg stirre på mit skrivebord. Der er ingen fejlmeddelelser i mit Hændelseslogfil enten. Også, to gange, efter at den døde, er det låst på en sort skærm, (ligesom det var loading), når jeg genstartet spillet og opholdt sig der. Jeg ramte Jobliste, afslutte programmet, og Jobliste forsvundet. Computeren blev faktisk låst, og jeg var nødt til at skære magten til det.

Jeg startede det op igen og løb spillet i admin mode. Det læsses igen. Tænker måske min gemme filen blev korrupt, jeg gik tilbage til den tidligste, jeg havde. Det spillede bøde for et stykke tid og derefter .......... blip, ser på mit skrivebord igen.

Så her er mit spørgsmål: Det er muligt, at min gemme filen fik ødelagt (læst om det sker med spillet). Faktisk er det sted, jeg synes, det fik ødelagt var bogstaveligt 2 sekunder før min tidligste så lol. Hvis det er tilfældet kan jeg starte helt gemmer visse kontrolstederne denne gang og se om jeg kan komme igennem denne buggy bastard. Min anden mulighed, som jeg ser det, er det at afinstallere derefter installere spillet og opdateringer.

Bliver bare om en komplet idiot Men når det drejer sig om programmering, er jeg åben for alle forslag, som ikke involverer mig hacking off nogen af mine kropsdele. Åh, jeg vil foreslå, at nogen tænker på at få dette spil skal du vente et par måned til den idiot dev's få fejl rettet.
Old 15. sep 2008, 08:20
Donor-Gruppen

1. Se den ven, dit sprog kan få dig forbudt
2. Mit forslag: Gå ind på programfilerne og slette dine gemmer og patches, derefter geninstallere Kun den nyeste patch. Hvis det gør ikke arbejde, og du er nødt til at geninstallere hele spillet.

Mit system: Deathstar 1.0 / lånte MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Bundkort:
Ny HP ting / MacBook ting
RAM Hukommelse:
4 GB DDR2 / 1GB DDR2
Grafikkort (r):
nVidia GeForce 8600GT
Lydkort:
Intel (R) integreret
Harddisk (e):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optisk drev (r):
Hitachi Blu-ray / Integreret
Sag / PSU:
HP lager / Mac Stock
Køling:
Din standard radiator og fan / samme
Network / Internet:
Intel (R) Integrerede / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / MacBook ting
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10,5)
Old 15. sep 2008, 09:07
Donor-Gruppen

Hvilket sprog? Engelsk lol? Beklager, ingen habla fransk.

Jeg er faktisk allerede har slettet de sparer, og så er hele spillet. Jeg fik igen hentede patches såvel at sikre mig, at jeg ikke fik en beskadiget fil første gang. Samme ting lige begyndt sker på samme sted.

Så er du antyder, at jeg igen gøre det, og i stedet for at gøre de to første patches, blot installere den seneste patch? Jeg havde aldrig troet på, at en. Dette er drivkraften mig nødder lol som spillets koncept er rigtig god, det er bare driften af det, at de mangler i.
Old 15. sep 2008, 10:36
Donor-Gruppen

du skal bare hente den nyeste patch, fordi problemet er inde i en af de tidligere patches. Desuden er den tidligere programrettelser arent nødvendige for at lappe op til den nyeste version
Old 15. sep 2008, 10:37
Donor-Gruppen

Oh yeah og sproget ting, jeg mente dont bruge ord som "bastard" lol
Old 15. sep 2008, 11:10
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Black Magic View Post
du skal bare hente den nyeste patch, fordi problemet er inde i en af de tidligere patches. Desuden er den tidligere programrettelser arent nødvendige for at lappe op til den nyeste version
Ah, ok. Jeg vil prøve at næste. Her er de mærkelige ting selv, at jeg aldrig har oplevet med andre spil (og husk før internettet, når spil ikke var nødt til at have 50 patches lol): Når det afsluttes uden fejl fejlmeddelelse og jeg forsøger at komme tilbage i det uden fornyet opstart min computer første er der intet, der vil åbne. Jeg kan bevæge musen, kan jeg klikke på tingene, men der sker ingenting. Dette var grunden til jeg lære mere om computere på min fremskreden alder lol, så jeg kan rette crap som denne selv og hjælpe andre. Ja, det er mig, den kommende ridder i skinnende rustning.

Og til dine andre? Dette program er helt bestemt fatherless søn af en køter hund så ordet er absolut apropos.

EDIT: Nå, og vil du spille STALKER? Hvis du er gamer og ikke har, bør du prøve det, (det første en første lol, de har IT faste). It's a nice combo af et rollespil og første person shooter.
Old 15. sep 2008, 13:05
Donor-Gruppen

Nå, hvad er dine computere specs og hvor gammel er det? Jeg kiggede på Google (og im på en større tab om, hvad de skal gøre, siden jeg har aldrig haft så stort et problem), og jeg fandt ud af, at STALKER havde nogle problemer med nVidia 8800GTX grafikkort. Det kunne også være din computer, fordi jeg har en 4-årig P4, som har store problemer med nyere programmer.

Nå på den måde, du formulerer det, jeg gætte ordet var passende lol

Og nej jeg ikke spille STALKER men jeg kan starte, efter at alle Jeg vil gerne vide, hvis det er så slemt som du siger, at det er.
Old 15. sep 2008, 14:47
Donor-Gruppen

Jeg har en q9450 processor, 8 GB's of DDR3 RAM (1333MHZ), to nVidia 9800GX2 grafikkort, der alle kører på en nVidia 790i SLI Ultra bundkort. Det er drevet af en thermaltake 1200 (1200watts). OS er Vista Ultimate 64 bit. Det er et par måneder gamle, jeg bygget det selv. Jeg købte den 9800GX2's bogstaveligt den dag de kom ud (hvilket forsinkede min computer bygge 2 dage Jeg tror).

Jeg tror ikke, det er mangel på udstyr lol.

EDIT2: Det oprindelige STALKER er stor, da de ikke har fast alle bugs IT kom ud med lol. Sørg for, at du gør det downloads selv, og mange af dem, du skal gøre i orden.
Old 17. sep 2008, 12:33
Donor-Gruppen

Er STALKER kræver Windows DX10? Hvis det gør ikke, så jeg vil foreslå du går ned på XP64-bit (medmindre du har andre spil som Halo 2 til PC at gøre kræve DX10). I dont tror Microsoft har arbejdet alle bugs ud af Vista endnu, og alle dets indstillinger er helt låst op.
Old 17. sep 2008, 14:11
Donor-Gruppen

Vista virker lige fint, meget bedre end XP. Ja, jeg skal smide en 350 dollar program i papirkurven og købe en forældet en, der ikke vil blive støttet i et par måneder, fordi Deep Silver kan ikke skrive et anstændigt program lol.

Rent faktisk synes det at være, at det (Clear Sky) ikke kan lide Vista. Men Vista har en funktion kaldet "kompatibilitetstilstand", som tillader programmer for at se den som tidligere versioner af Windows. Jeg indstille den til XP SP2, og jeg kører det i administrator-tilstand. Det synes at være arbejder indtil videre (banke på træ.)

Jeg er også gået tilbage til et gemt spil, at jeg vidste, var ikke beskadiget (indledt over lol), og jeg ikke bruger en gemme filen to gange. Også prøver jeg ikke at få alt for mange opgaver på samme tid. Nogle af disse kan være en faktor, og nogle kan ikke, det er sådan en shotgun tilgang, men det synes at virke.

Tak for forslagene.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ryd Vinduespanelets for Sonata III 500 4D (Fordy (Ford) Ollie Cases & Strømforsyninger 2 20 januar 2009 09:28
Foyle's War (Alle Clear) Mike0001 Off Topic Discussion 3 30 april 2008 05:02
Mere klart ud mcbee CJ Brugt Marketplace 5 22 februar 2008 15:34
Clear Out mcbee CJ Brugt Marketplace 4 2 januar 2008 06:14
Alt nedbrud mykul Windows-operativsystemer 13 9. sep 2007 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.