vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Stalker Clear Sky kaatuu .......

Reply

Thread Tools
Old 14. Sep 2008, 10:02
Rahoittajien ryhmän

Default Stalker Clear Sky kaatuu .......

Aivan aluksi haluaisin sanoa, että tämä typerä peli on enemmän vikoja kuin Yhdysvaltain suurlähetystö Moskova aikana Neuvostoliitto päivää. Mikä sotku tämä asia on, mutta anyways ........

Sain pelin seuraavana päivänä se oli julkaissut, lastattuna se, etsi ja löysi korjaustiedoston, ladata ja aloin pelata. Se kaatui alkuvuodesta pelin. OK, Stalker (alkuperäinen) oli huomattavasti kaatuu joten ehkä he julkaisivat toisen korjaustiedosto koska i ladata yksi päivä ennen. Toki riitä, ne olivat. Lataa IT, aloittaa alusta, ja ......... CRASH !!!!!!!! Se on erilaista kaatua vaikka tällä kertaa. En nyt saada bug viestin, pelissä on vain GONE on nanosecond ja olen tuijottaen työpöydälle. Ei ole mitään virhesanomia minun Tapahtumaloki joko. Myös kaksi kertaa sen jälkeen, kun se kuoli, se lukittu on musta ruutu, (kuten se oli lastaus), kun i uudelleen pelin ja pysyi siellä. Löin Task Manager, loppuun ohjelma, ja Task Manager kadonnut. Tietokone oli tosiasiallisesti lukittu ja minulla oli leikata valtaa siihen.

Aloitin sen jälleen ja juoksi pelin admin tilassa. Se ladattu uudelleen. Thinking ehkä minun tallentaa tiedosto on korruptoitunut, menin takaisin pian minun oli. On ollut hienoa jonkin aikaa ja sitten .......... piippaus, katsomalla oman työpöydän uudelleen.

Tämä on siis kysymykseni: On mahdollista, että minun tallentaa tiedoston sai vioittua (on lukea, että tapahtuu pelin). Itse paikka mielestäni se pääsi vioittunut oli kirjaimellisesti 2 sekuntia ennen kuin aikaisintaan niin lol. Jos näin on voin aloittaa koko, säästö tiettyjen tarkastuspaikkoja tällä kertaa ja nähdä, jos voin saada läpi tämän viallisista paskiainen. Toinen vaihtoehto, mielestäni se poistaa sitten uudelleen asentaa pelin ja päivitykset.

Ovat vain täydellinen ääliö kuitenkin, kun se tulee ohjelmasuunnitteluun Olen avoin kaikille ja kaikki ehdotukset, jotka eivät edellytä minulle hakkerointi pois kaikki minun ruumiinosia. Voi, haluaisin ehdottaa, että kukaan ajattelua siitä, miten tätä peliä odottaa parin kuukauden til the Idiot dev's get viat korjattu.
Old 15 Sep 2008, 08:20
Rahoittajien ryhmän

1. Katso se kaveri, your language saattaa sinut kielletty
2. Oma ehdotus: mene sisään ohjelman tiedostot ja poistaa tallentaa ja paikat, sitten uudelleen vain viimeisin laastari. Jos tämä doesnt työtä, hyvin olet menossa joutua asentamaan koko pelin.

My System: Deathstar 1,0 / Luoton MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Emolevy:
Uusi HP asia / MacBook asia
RAM-muisti:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Äänikortti:
Intel (r) integroidut
Kiintolevy (t):
1tb SATA / Mac 120GB
Optinen asema (t):
Hitachi Blu-ray / integroitu
Asia / PSU:
HP varastossa / Mac Stock
Jäähdytys:
Tavallisesta jäähdytin ja tuuletin / Sama
Network / Internet:
Intel (r) Integroitu / Mac AirPort
Monitor (t):
HP w2408 / MacBook asia
Operating System (s):
Vista sp1 / Mac OS X Leopard (10,5)
Old 15 Sep 2008, 09:07
Rahoittajien ryhmän

Millä kielellä? Englanti lol? Sorry, no habla Ranska.

Minulla on jo poistettu säästää, ja sitten koko pelin. Sain uudelleen ladata korjaustiedostot sekä varmistaa, en saanut vioittuneen tiedoston ensimmäistä kertaa. Sama asia juuri aloittanut tapahtuu samassa paikassa.

Joten sinä että olen jälleen tehdä sen ja sen sijaan tehdä kahden ensimmäisen korjaustiedostojen asennetaan viime laastari? En ole koskaan ajatellut, että yksi. Tämä on ajo minulle pähkinät lol kuin pelin käsite on melko hyvä, se on vain toimintaa, että ne puuttuvat tuumaa
Old 15 Sep 2008, 10:36
Rahoittajien ryhmän

Sinun tulee vain ladata uusimman korjaustiedoston, koska ongelma on sisällä yksi aikaisempi korjaustiedostoja. Lisäksi aikaisemman korjaustiedostoja does tarvitaan korjaustiedosto jopa uusimman version
Old 15 Sep 2008, 10:37
Rahoittajien ryhmän

Ai joo ja kieli asia, i tarkoitti dont käyttää sanoja kuten "paskiainen" lol
Old 15 Sep 2008, 11:10
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Black Magic View Post
Sinun tulee vain ladata uusimman korjaustiedoston, koska ongelma on sisällä yksi aikaisempi korjaustiedostoja. Lisäksi aikaisemman korjaustiedostoja does tarvitaan korjaustiedosto jopa uusimman version
Ah, ok. Minä yritän, että seuraavaksi. Tässä on outo juttu kuitenkin, että en ole koskaan kokenut minkään muun pelin (ja muistaa ennen Internetissä, kun pelejä ei tarvitse olla 50 korjaustiedostoja lol): Kun se sulkeutuu ilman virheen virhesanoma ja i yrittää saada takaisin siinä ilman uudelleen käynnistystä minun tietokone ensin NOTHING avautuu. En voi liikuttaa hiirtä, voin klikkaa asioita, mutta mitään ei tapahdu. Tämän vuoksi olen lisää tietokoneita minun korkea ikä lol, joten voin vahvistaa crap näin itseni ja auttaa toisia. Kyllä, se olen minä, tuleva ratsu on loistava panssari.

Ja teidän muiden? Tämä ohjelma on kaikkein varmasti isätön poika on sekarotuinen koira, joten sana on ehdottomasti jstk.

EDIT: Niin, ja sinä pelata Stalker? Jos olet pelaaja ja ei ole, sinun kannattaa kokeilla sitä, (ensimmäisestä lol, ne ovat IT kiinteä). It's a nice combo on roolipelejä ja ensimmäinen henkilö ampuja.
Old 15 Sep 2008, 13:05
Rahoittajien ryhmän

No, mitkä ovat tietokoneiden tiedot ja kuinka vanha se on? Katsoin Google (hyvin im on suuri menetys, mitä tehdä, koska en ole koskaan ollut ongelma) ja sain selville, että Stalker oli joitakin kysymyksiä, jotka NVIDIA 8800gtx näytönohjaimen. Se voisi myös olla tietokone, koska minulla on 4 vuotta vanha P4 että on suuria kysymyksiä uudempia ohjelmia.

No siten, että asennat sen, luulisin sana oli asianmukainen lol

Eikä i don't play Stalker mutta voisin aloittaa sen jälkeen, kun haluaisin tietää, jos se on yhtä huono kuin te sanotte, se on.
Old 15 Sep 2008, 14:47
Rahoittajien ryhmän

Minulla on q9450 suoritin, 8 Gt: n ja DDR3 RAM (1333MHZ), kaksi nVidia 9800GX2 grafiikkasovitinta, kaikki käynnissä joka nVidia 790i SLI Ultra emolevy. On powered jonka Thermaltake 1200 (1200watts). OS on Vista Ultimate 64 bit. Se on muutaman kuukauden vanha, rakensin sen itse. Ostin 9800GX2 n kirjaimellisesti päivän he tulivat ulos (mikä viivästytti minun tietokone rakentaa 2päivää mielestäni).

En usko, että se ei ole laitteiston lol.

EDIT2: Alkuperäinen Stalker on suuri, koska ne ovat kiinteä kaikki virheraportit IT saaneet lol. Varmista, että teet lataa vaikka, ja monet niistä sinun tarvitsee kunnossa.
Old 17. Sep 2008, 12:33
Rahoittajien ryhmän

Onko Stalker vaatia ikkunat DX10? Jos se doesnt sitten I'd ehdottaa palaat alas XP64-bittinen (ellei sinulla muita pelejä kuten Halo 2 PC: lle, jotka eivät edellytä DX10). I dont ajatella Microsoft on työskennellyt kaikki virheraportit ulos Vista vielä, ja kaikki sen asetukset ovat täysin lukitussa tilassa.
Old 17. Sep 2008, 14:11
Rahoittajien ryhmän

Vista toimii aivan hienosti, paljon paremmin kuin XP: ssä. Kyllä, aion heittää 350 dollarin ohjelma roskakorikuvaketta ja ostaa vanhentuneita, joka ei tue pari kuukautta, koska Deep Silver ei voi kirjoittaa kunnollista ohjelmaa lol.

Itse asiassa se näyttää olevan se, että se (Clear Sky) ei ole kuin Vista. Mutta Vista on ominaisuus nimeltä "compatibility mode", joka mahdollistaa ohjelmien pitää sitä aiemmin Windows-versioissa. Pidän sitä XP SP2 ja olen käynnissä sen järjestelmänvalvojan tilassa. Se näyttää toimivan toistaiseksi (koputtaa puuta.)

Olen myös meni takaisin tallennetun pelin, että tiesin, joka ei ollut vaurioitunut (alkoi yli lol), ja en ole käyttäen tallentaa tiedoston kahdesti. Myös Yritän olla liian monet tehtävät samaan aikaan. Jotkut, jotka voivat olla tekijä, ja joitakin ei voi, se on eräänlainen haulikko lähestymistapa, mutta se näyttää toimivan.

Kiitos ehdotuksia.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vapaa Window paneelin Sonata III 500 4D (Fordy (Ford) Ollie Kotelot & Virtalähteet 2 20 Jan 2009 09:28
Foyle's War (Kaikki Vapaa) Mike0001 Off Topic Discussion 3 30th Apr 2008 05:02
Lisää siivota mcbee CJ Käytetyt Marketplace 5 22. helmikuu 2008 15:34
Vapaa Out mcbee CJ Käytetyt Marketplace 4 2. Jan 2008 06:14
Kaikki kaatuu mykul Windows-käyttöjärjestelmät 13 9. Sep 2007 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.