mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

STALKER Clear Sky Crashes .......

Reply

Thread Tools
Old 14e sep 2008, 10:02
Donor Groep

Default STALKER Clear Sky Crashes .......

Eerst wil ik zeggen dat dit stom spel heeft meer bugs dan de Amerikaanse ambassade in Moskou tijdens de Sovjet-Unie dagen. Wat een puinhoop dit ding is, maar toch ........

Ik heb de game op de dag werd vrijgelaten, geladen zijn, te kijken en vond een patch downloaden en begon te spelen. Hij crashte in het begin van de game. OK, STALKER (het origineel) werd opgemerkt voor crashen zodat ze misschien een andere patch gedownload omdat ik een dag eerder. Zeker genoeg, ze hadden. Download, is het opnieuw beginnen, en ......... CRASH !!!!!!!! Het is een ander soort crash al deze tijd. Nu krijg ik niet de fout bericht, het spel is net GONE in een nanoseconde en ik ben te staren op mijn bureaublad. Er zijn geen foutmeldingen in mijn Gebeurtenislogboek hetzij. Ook twee keer, nadat hij is overleden, is geblokkeerd op een zwart scherm (zoals het was inlading) toen ik het spel opnieuw en bleef daar. Ik hit Taakbeheer, einde programma, en de task manager is verdwenen. De computer werd effectief geblokkeerd en ik moest de macht is.

Ik begon het weer en liep het spel in admin-modus. Het geladen nogmaals. Denken misschien mijn opslaan bestand is corrupt, ik ging terug naar de vroegste die ik had. Hij speelde prima voor een tijdje en dan .......... blip, kijkend naar mijn bureaublad opnieuw.

Dus hier is mijn vraag: Het kan zijn dat mijn bestand opslaan heb beschadigd (lees over dat gebeurt met het spel). Eigenlijk plaats ik denk dat je beschadigd werd letterlijk 2 seconden voordat mijn vroegste zo lol. Als dat het geval is kan ik beginnen over het opslaan van bepaalde checkpoints deze tijd en kijken of ik kan krijgen door middel van deze buggy klootzak. Mijn andere optie, zoals ik het zie, te verwijderen en vervolgens opnieuw installeren van het spel en updates.

Wordt alleen over een complete idioot echter als het gaat om programmering, ik sta open voor alle suggesties die niet berusten op me hacken uit alle delen van mijn lichaam. Oh, ik zou willen voorstellen dat iedereen denkt krijg dit spel wacht een paar maand til de idioot dev's krijgen de bugs opgelost.
Old 15e sep 2008, 08:20
Donor Groep

1. Watch it maatje, uw taal kan je verbannen
2. Mijn suggestie: ga in de program files en verwijder uw bespaart en de patches, dan is opnieuw alleen de laatste patch. Als dat doesnt werk, en je zal opnieuw te installeren het hele spel.

Mijn Systeem: Deathstar 1.0 / Uitgeleende MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Moederbord:
Nieuwe HP ding / Macbook ding
RAM Geheugen:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Sound Card:
Intel (R) geïntegreerd
Hard Drive (s):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optische Drive (s):
Hitachi Blu-ray / Geïntegreerde
Case / PSU:
HP voorraad / Mac Voorraad
Koeling:
Uw standaard radiator en ventilator / Same
Netwerk / Internet:
Intel (R) Integrated / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / Macbook ding
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 15e sep 2008, 09:07
Donor Groep

Welke taal? Engels lol? Sorry, geen Habla Frans.

Ik heb eigenlijk al geschrapt de bespaart, en vervolgens het hele spel. Ik heb opnieuw gedownload de patches en om ervoor te zorgen dat ik het niet een beschadigd bestand de eerste keer. Hetzelfde net begonnen gebeurt op dezelfde plaats.

Dus stel je voor dat ik opnieuw doen en in plaats van de eerste twee patches, alleen het installeren van de laatste patch? Ik had nooit gedacht dat een. Dit maakt me gek lol als het spel concept is best goed, het is alleen de werking van dat ze ontbreken inch
Old 15e sep 2008, 10:36
Donor Groep

moet je gewoon downloaden van de nieuwste patch, want het probleem is binnen een van de eerdere patches. Naast de eerder patches Arent patch nodig om tot de laatste versie
Old 15e sep 2008, 10:37
Donor Groep

oh ja en de taal ding, i dont betekende woorden als "klootzak" lol
Old 15e sep 2008, 11:10
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Magic View Post
moet je gewoon downloaden van de nieuwste patch, want het probleem is binnen een van de eerdere patches. Naast de eerder patches Arent patch nodig om tot de laatste versie
Ah, ok. Ik zal proberen dat volgend. Hier is het al raar ding, dat ik nog nooit ervaren met een ander spel (en onthouden voor het internet als games NIET hebben 50 patches lol): Als het afgesloten zonder dat de bug foutmelding en ik proberen om terug te gaan naar zonder opnieuw opstarten van mijn computer, zal niets open. Ik kan de muis beweegt, kan ik klikken op dingen, maar er gebeurt niets. Dit was de reden waarom ik ben meer te leren over computers op mijn gevorderde leeftijd lol, dus ik kan vaststellen crap like this mijzelf en anderen helpen. Ja, dat ben ik, de toekomst ridder.

En aan de andere? Dat programma is zeer zeker de vaderloze zoon van een bastaard hond dus het woord is zeker apropos.

EDIT: Oh, en speel je STALKER? Als je een gamer en niet, je moet proberen, (het eerste een eerste lol, ze hebben het vast). Het is een leuke combo van een rol spelen en eerste persoon shooter.
Old 15e sep 2008, 13:05
Donor Groep

Nou, wat zijn uw computers specs en hoe oud is het? Ik keek op Google (goed im op een groot verlies over wat te doen want ik heb nog nooit zo'n probleem) en ik kwam erachter dat STALKER had wat problemen met de nVidia 8800GTX grafische kaart. Het kan ook uw computer, want ik heb een 4 jaar oude P4 dat heeft grote problemen met nieuwere programma's.

Wel de manier waarop je het, ik denk dat het woord was lol

En nee ik niet spelen STALKER, maar ik zou kunnen beginnen, na alles wat ik wil weten of het is zo slecht als je zegt het is.
Old 15e sep 2008, 14:47
Donor Groep

Ik heb een q9450 processor, 8 GB's van DDR3 RAM (1333MHz), twee nVidia 9800GX2 grafische kaarten, alle uitgevoerd op een nVidia 790i SLI Ultra moederbord. Het is gevoed door een Thermaltake 1200 (1200watts). Het OS is Vista Ultimate 64 bit. Het is een paar maanden oud, ik het zelf gebouwd. Ik kocht de 9800GX2's letterlijk de dag kwam (die vertraagd mijn computer bouwen 2 dagen denk ik).

Ik denk niet dat het ontbreken van hardware lol.

EDIT2: De originele STALKER is groot, aangezien zij hebben vaste alle bugs Het kwam met lol. Zorg ervoor dat u de downloads al, en velen van hen moet u doen in orde.
Old 17e sep 2008, 12:33
Donor Groep

Heeft STALKER is Windows DX10? Als het doesnt, dan ik stel voor dat je teruggaat naar XP64-bit (tenzij u andere spellen zoals Halo 2 voor pc die wel DX10). I dont think Microsoft heeft gewerkt alle bugs uit Vista nog, en alle instellingen zijn volledig opgesloten.
Old 17e sep 2008, 14:11
Donor Groep

Vista werkt prima, veel beter dan XP. Ja, ik ga gooien een 350 dollar-programma in de prullenbak en koop een verouderde een die niet worden ondersteund in een paar maanden omdat Deep Silver kan niet schrijven een fatsoenlijk programma lol.

Eigenlijk lijkt te zijn dat zij (Clear Sky) niet als Vista. Maar Vista heeft een functie genaamd "compatibiliteitsmodus" waarmee programma's te bekijken als laatste versies van Windows. Ik stel deze voor XP SP2 en ben actief in de administrator-modus. Dat lijkt te werken tot nu toe (knock on wood).

Ik ging terug naar een opgeslagen spel dat ik wist was niet beschadigd (begonnen over lol), en ben niet met behulp van een bestand opslaan tweemaal. Ook ik probeer niet te krijgen te veel opdrachten tegelijk. Sommige van die kunnen een factor zijn en sommige kunnen niet, het is een soort van een shotgun benadering, maar het lijkt te werken.

Bedankt voor de suggesties.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Clear Window Panel voor Sonata III 500 4D (Fordy (Ford) Ollie Cases & Power Supplies 2 20 Jan 2009 09:28
Foyle's War (Alles wissen) Mike0001 Off Topic Discussie 3 30 apr 2008 05:02
Meer duidelijk uit mcbee CJ Gebruikt Marktplaats 5 22 feb 2008 15:34
Clear Out mcbee CJ Gebruikt Marktplaats 4 De 2 januari 2008 06:14
Alles Crashes mykul Windows besturingssystemen 13 9e sep 2007 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.