![]() |
|
| |||
| |||
| Først av la meg si at dette dumme spillet har mer feil enn den amerikanske ambassaden i Moskva hadde under Sovjetunionens dager. What a mess denne tingen er, men allikevel ........ Jeg fikk spillet den dagen det ble lansert, lastet den, se etter og fant en lapp, lastet det ned og begynte å spille. Den krasjet tidlig i spillet. OK, STALKER (originalen) var kjent for å krasje, så kanskje de ut enda en patch siden jeg lastet ned en dagen før. Riktig nok hadde de. Last den ned, begynne på nytt, og ......... CRASH !!!!!!!! Det er en annen type krasj skjønt denne gangen. Nå vil jeg ikke få feil beskjed, er spillet bare gått i et nanosekund og jeg stirrer på skrivebordet mitt. Det er ingen feilmeldinger i Hendelsesliste min Logg heller. Også to ganger, etter at den døde, låste den på en svart skjerm, (som det var lasting) når jeg startet spillet, og ble der. Jeg slo Oppgavebehandling, avslutter programmet, og Oppgavebehandling forsvunnet. Datamaskinen ble effektivt låst og jeg måtte kutte strøm til den. Jeg startet den opp igjen og kjørte spillet i admin modus. Det er lagt igjen. Tenker kanskje jeg lagre filen var korrupt, gikk jeg tilbake til tidligst ett jeg hadde. Den var fin for en stund og så .......... blip, ser på skrivebordet mitt igjen. Så her er spørsmålet mitt: Det er mulig at min lagre filen ble skadet (har lest om det skjer med spillet). Egentlig stedet jeg tror det fikk ødelagt var bokstavelig 2 sekunder før min første så lol. Hvis det er tilfelle kan jeg starte helt på, lagrer visse sjekkpunkter denne gangen og se om jeg kan få gjennom dette buggy bastard. Min andre alternativet, som jeg ser det, er det avinstallere deretter installere spillet og oppdateringer. Å være omtrent en komplett idiot, men når det kommer til programmering, jeg er åpen for alle forslag som ikke involverer meg hacking av noen av mine kroppsdeler. Å, vil jeg foreslå at noen tenker på å få dette spillet vente et par måned til den idiot dev er få feil som er løst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. Sjekk det kameraten din kan språket få deg utestengt ![]() 2. Mitt forslag: gå inn på programfiler og sletter din lagrer og flekkene, deretter installerer bare den siste oppdateringen. Hvis det ikke arbeide, godt du er nødt til å installere hele spillet.
|
| |||
| |||
| Hvilket språk? Engelsk lol? Beklager, ingen habla fransk. Jeg har faktisk allerede slettet de sparer, og hele spillet. Jeg fikk re lastet ned oppdateringer samt å sørge for at jeg ikke får en ødelagt fil første gang. Samme akkurat startet skjer på samme sted. Så er du antyder at jeg igjen gjøre det, og i stedet for å gjøre de første to lapper, bare installere den siste oppdateringen? Jeg har aldri tenkt på at en. Dette er driving me nuts lol som spillet konseptet er ganske bra, det er bare driften av det at de mangler i. |
|
| |||
| |||
| du skulle bare laste ned den nyeste oppdateringen, fordi problemet er inni en av de tidligere flekker. Dessuten, den tidligere patcher Arent trengs for å sy sammen til nyeste versjon
__________________ Vel, jeg er offisielt en semipro musiker ![]() 1ste gig er den 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| oh yeah og språket ting, mente jeg dont bruk ord som "drittsekk" lol
__________________ Vel, jeg er offisielt en semipro musiker ![]() 1ste gig er den 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Og til de andre? Dette programmet er absolutt den farløse sønn av en kjøter hunden slik at ordet er definitivt apropos. EDIT: Å, og du spille STALKER? Hvis du er en gamer og har ikke, bør du prøve det, (det første man først lol, de har løst det). Det er en fin kombo av et rollespill, og første person shooter. |
|
| |||
| |||
| Vel, hva er dine datamaskiner spesifikasjoner og hvor gammelt er det? Jeg så på Google (vel im i en stor tap om hva du skal gjøre siden jeg aldri har hatt et slikt problem) og jeg fant ut at STALKER hadde noen problemer med nVidia 8800GTX grafikkort. Det kan også være din datamaskin, fordi jeg har en 4 år gammel P4 som har store problemer med nyere programmer. Vel måten at du setter det, jeg gjette ordet var riktig lol Og nei jeg ikke spiller Battlefield, men jeg kunne starte, etter alt jeg vil gjerne vite om det er like ille som du sier den er.
|
| |||
| |||
| Jeg har en Q9450 prosessor, 8 GB er DDR3 RAM (1333), to nVidia 9800GX2 grafikkort, alle som kjører på et nVidia 790i Ultra SLI hovedkort. Det er utstyrt med en Thermaltake 1200 (1200watts). Operativsystemet er Vista Ultimate 64 bit. Det er noen måneder gammel, bygget jeg den selv. Jeg kjøpte 9800GX2 er bokstavelig talt den dagen de kom ut (noe forsinket min datamaskin bygge 2 dager tror jeg). Jeg tror ikke det er mangel på maskinvare lol. EDIT2: Det originale STALKER er stor siden de har løst alle feilene IT kom ut med lol. Pass på at du gjør nedlastinger skjønt, og mange av dem må du gjøre i orden. |
|
| |||
| |||
| Har STALKER krever Windows DX10? Hvis den ikke, så jeg foreslår at du går ned igjen til XP64-bits (med mindre du har andre spill som Halo 2 for PC som krever DX10). JEG dont overveie Microsoft har jobbet alle feilene ut av Vista ennå, og alle innstillingene er helt låst opp.
|
| |||
| |||
| Vista fungerer helt fint, mye bedre enn XP. Ja, jeg kommer til å kaste en 350 dollar program i papirkurven og kjøpe en gammel en som ikke støttes i et par måneder fordi Deep Silver kan ikke skrive en skikkelig program lol. Egentlig synes å være at det (Clear Sky) ikke liker Vista. Men Vista har en funksjon kalt "compatibility mode" som lar programmer til å se på det som tidligere versjoner av Windows. Jeg setter den for XP SP2 og jeg kjører det i administrator-modus. Det synes å være i arbeid så langt (bank i bordet.) Jeg gikk også tilbake til et lagret spill som jeg visste var ikke skadet (startet over lol), og jeg er ikke bruker en lagre filen to ganger. Også prøver jeg å ikke komme for mange oppgaver samtidig. Noen som kan være en faktor og noen kanskje ikke, det er slags hagle tilnærming, men det ser ut til å virke. Takk for forslagene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Clear Window Panel for Sonata III 500 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 20 januar 2009 09:28 |
| Foyle's War (Alle Clear) | Mike0001 | Av Emne Diskusjon | 3 | 30 april 2008 05:02 |
| Tydeligere ut | mcbee | CJ Brukes Marketplace | 5 | 22 februar 2008 15:34 |
| Klart Out | mcbee | CJ Brukes Marketplace | 4 | 2 januar 2008 06:14 |
| Alt krasjer | mykul | Windows-operativsystemer | 13 | 9nde sep 2007 14:23 |
| Thread Tools | |
| |