![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Som mange vil du ikke alligevel, det res i Sims 2 er 600x800.
Jeg har prøvet at gå ind i indstillinger gennem spillet (de tre bims ting) Og det giver en ændring af Skærmopløsning i en boks (yay!) Valgmulighederne er (bliver virkelig glade for nu: P) 800x600 og Thats det. (OH *!$£*&^%$^£*"*!&"^£%£$&$%"&"*"**£&%$^$&£&"*! ^) Jeg er klar I cant gøre det gennem spillet, men jeg spekulerede på, hvis nogen kunne fortælle mig en måde at gøre det gennem filerne for det eller hvad. Thanks, Ollie. Edit: PS Skulle dette være her i pc-spil? eller skulle jeg have sagt det i Grafik og skærme? Åh nej ... Mit system: FordyPC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvad er din skærmstørrelse i inches og res? alligevel for at indstille din egen res gå på genvejen på skrivebordet, højreklik, egenskaber og du vil finde "target" ud for det er det burde sige noget lignende "C: \ Programmer \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe "nu skrive dette
-r<width>x<height> så det skal se sådan ud: "C: \ Programmer \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<width>x<height> hvor der står, bredde og højde sætte dit ønskede res så at køre det i 1024x 768 ville det være dette: "C: \ Programmer \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<1024>x<768> håber jeg hjalp. Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis muligheden ikke er til rådighed i spillet er det sandsynligt, at være, fordi din hardware ikke understøtter res.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Dette er en fælles klage til nVidia kort og The Sims2.
|
|
|||
|
|||
|
ked af den anden tråd dave, jeg fejlagtigt troede, det var et andet problem: S
mine vinduer og alle andre programmer kører i 1024x768 så sikkert Sims ville gøre ok? ok tak for din hjælp det virker ok nu:) |
|
|
|||
|
|||
|
Intet problem makker.
|
|
|
|||
|
|||
|
ohh jeg var så ophidset, at dette kunne være den ultimative løsning, men desværre var det ikke arbejde. Jeg forsøgte at ændre kommandolinjen, ændre userprops.txt, den csconfig fil og konfigurationsfilen. intet virkede. kunne det være, fordi det starter op fra en DVD?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du vil forsøge opstart fra en harddisk, gøre en ISO af din disk derefter montere den. Det vil gøre PC tror disken er i, men læse den fra harddisken.
For så vidt som at køre i 1024x768 går, The Sims 2 er ret let at køre, men det gør få sværere som mængden af tat huset ender med stigninger. På et 9400GT selv, bør du ikke se nogen problemer, jeg kun bemærket på en 256MB laptop chipset: P |
|
|
|||
|
|||
|
Dette var aldre siden jeg havde det problem
I havn't spillede for .. og mindst et par år ..(Og jeg havde ikke mit 9400 derefter) Også den fyr du svarede til ca ikke kører det fra en dvd sandsynligvis ikke vil nogensinde vender tilbage. 26 april, hans eneste post, offline siden .. Den fyr sandsynligvis doesnt huske hans brugernavn endsige adgangskoden eller hjemmeside-adresse
|
|||
|
|||
|
Ydet, hvis han kommer tilbage, så han kan spørge, hvad chuff jeg taler om. Har du fundet en løsning for din beslutning (Ja, det er dårlig)?
|