![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kuten monet teistä ei silti, että res että Sims 2 on 600x800. Olen yrittänyt mennä asetukset pelin läpi (kolmen hassahtava asiat) Ja se tarjoaa muutos Näytön resoluutio on box (yay!) Vaihtoehdot ovat (saavat todella innoissamme nyt: P) 800x600 ja thats it. (OH *!$£*&^%$^£*"*!&"^£%£$&$%"&"*"**£&%$^$&£&"*! ^) Ymmärrän En voi tehdä sitä kautta pelin, mutta mietin jos joku voisi kertoa minulle tapa tehdä sen kautta tiedostoja tai jotain. Kiitos, Ollie. Edit: PS tämä pitäisi tässä PC-pelejä? vai pitäisikö Olen esittänyt sen Graphics ja valvoo? ohhoh ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mikä on näytön koko tuumaa ja res? joka tapauksessa asettaa oman res mennä kiinni pikakuvaketta työpöydälle, napsauta hiiren kakkospainiketta, ominaisuuksien ja löydät "tavoite" vieressä on se pitäisi sanoa jotain tyyliin "C: \ Program Files \ EA Games \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe "nyt kirjoita tämän
-r<width>x<height> joten sen pitäisi näyttää tältä: "C: \ Program Files \ EA Games \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<width>x<height>, jossa sanotaan, leveys ja korkeus laittaa haluamasi res niin suoritat sen 1024x 768 se olisi tämä: "C: \ Program Files \ EA Games \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<1024>x<768> odottaa i-apua. My System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos vaihtoehto ei ole käytettävissä, koska peli on todennäköisesti koska laitteistosi ei tue res.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Tämä on yleinen valitus nVidian kortit ja The Sims2.
|
| |||
| |||
| pahoillani muiden säikeen dave, i virheellisesti mielestä se oli eri ongelma: S minun ikkunat ja kaikki muut sovellukset suoritetaan 1024x768 niin varmasti Sims olisi ok? ok kiitos auttaa se toimii ok nyt:) |
|
| |||
| |||
| Ei hätää perämies. |
|
| |||
| |||
| Ohh i oli niin innoissaan, että tämä saattaa olla lopullinen ratkaisu, mutta valitettavasti se ei toimi. Yritin muuttaa komentorivin muuttaminen userprops.txt, että csconfig tiedosto ja config-tiedosto. mikään ei toiminut. se voisi olla, koska se käynnistyy DVD? |
|
| |||
| |||
| Jos haluat kokeilla käynnistämistä kiintolevylle, tee ISO teidän levy sitten asentaa sen. Tämä lupaustamme PC sitä mieltä, että levy on kuitenkin luettava se kiintolevylle. Sikäli kuin käynnissä 1024x768 menee, The Sims 2 on melko helppo ajaa, mutta sillä ei saada vaikeampaa kuin määrä tat teidän talo päätyy kanssa kasvaa. Jos 9400GT vaikka, ette näe mitään ongelmia, olen vain huomannut, joka 256MB laptop piirisarja: P |
|
| |||
| |||
| Tämä oli aikoja sitten minulla oli ongelma I havn't pelataan .. hyvin ainakin pari vuotta ..(Ja minulla ei ollut minun 9400 jälkeen) Myös kaveri sinun vastasi noin ole käynnissä se DVD todennäköisesti ei koskaan palaa. 26. huhtikuuta, hänen ainoa postitse offline jälkeen .. Mies luultavasti doesnt muistaa hänen käyttäjätunnus puhumattakaan salasana tai osoite
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Myönnetä, jos hän tulee takaisin, sitten hän voi pyytää mitä puhista En puhu. Oletko löytänyt päätöslauselman päätöslauselmanne (Joo, se on huono)? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytön resoluutio ole oikein | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 28th Jan 2009 11:31 |
| Viini ja Näytön resoluutio | ashaiba | Linux & Alternative OS | 3 | 7th Mar 2008 10:58 |
| Näytön resoluutio | colinhouse | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 29. Joulukuu 2007 16:38 |
| Dont halua koko näytön että Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Console Gaming | 2 | 27th Aug 2007 04:14 |
| Näytön resoluutio on alueen | mooro | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 26th Jun 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |