mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Scherm resolutie in Sims 2

Reply

Thread Tools
Old 27 augustus 2007, 01:19
Donor Groep

Default Scherm resolutie in Sims 2

Zoals veel van u zal toch niet, de res in de Sims 2 is 600x800.

Ik heb geprobeerd te gaan op de instellingen via het spel (de drie gestippeld dingen)

En het biedt een verandering van de resolutie van het scherm in een doos (yay!)

De opties zijn (krijg echt opgewonden nu: P)

800x600

en thats it. (oh *!$£*&^%$^£*"*!&"^£%£$&$%"&"*"**£&%$^$&£&"*! ^)

Ik realiseer me I cant doen door het spel, maar ik vraag me af of iemand kon vertellen mij een manier van doen door de bestanden voor of wat dan ook.

Bedankt, Ollie.

Edit: PS moet deze worden hier in de PC games? of moet ik hem in Graphics en monitors? Oh lieve ...
Old 27 augustus 2007, 02:44
Donor Groep

wat is uw schermgrootte in inches en de res? toch aan uw eigen gewijsde gaan op de snelkoppeling op uw bureaublad, klik met de rechtermuisknop, eigenschappen en vind je "doel" naast het moet zeggen iets van "C: \ Program Files \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe "nu dit soort
-r<breedte>x<hoogte> dus het moet er zo uitzien:
"C: \ Program Files \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<breedte>x<hoogte> waar hij zegt breedte en de hoogte gebracht van uw gewenste res zo te draaien in 1024x 768 zou het dit:
"C: \ Program Files \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<1024>x<768>
hoop dat ik geholpen.

Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6700
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
OCZ 6400 2 x 2GB ReaperX
Graphics Card (s):
MSI NX8800GT
Sound Card:
Realtek ALC 889A Dolby Digital
Hard Drive (s):
OCZ SSD 60GB, WD 250GB HDD
Optische Drive (s):
LG HL-DT-ST DVDRAM GH22LS30
Case / PSU:
Cooler Master HAF-932, OCZ 600W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Ethernet, BT @ 2mb (250Kb / S DL)
Monitor (s):
Xerox XA7-17i, SHARP LC26D44
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate RC1 X32
Old 27 augustus 2007, 04:11
Administrator Group

Als de optie is niet beschikbaar in het spel is de kans groot te worden, omdat uw hardware biedt geen ondersteuning voor de res.

Het veranderen van bestanden handmatig te dwingen is het waarschijnlijk geen goed idee.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 augustus 2007, 14:34
Donor Groep

Dit is een veelgehoorde klacht met nVidia kaarten en The Sims2.
U kunt doen wat xactly zegt of proberen deze methode.
Citaat:
Als u de Nvidia kaart en je scherm resolutie is 800x600 steken op na het installeren van Seizoenen, probeer deze methode, het heeft gewerkt voor vele mensen.

Kijk voor de Grafische Rules.sgr bestand in C: / Program Files / EA GAMES / De Sims 2/Seasons/TSData/Res/Config/Graphics Rules.sgr

Open "Grafisch Rules.sgr" in Kladblok.

Kijk voor "optie ScreenModeResolution" en ziet u de instellingen voor Laag, Medium en High. Kopieer de middelgrote instellingen en plak ze over de lage instellingen of gewoon alle in de resolutie-instellingen op het hoogst mogelijke voor uw monitor.
Zoals Dave wijst erop dat isnt altijd een goed idee is om dit soort dingen, maar veel mensen hebben dit probleem en dit is de resolutie.
Maak back-ups van de originele bestanden op te slaan potentiële problemen later

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 28 augustus 2007, 01:10
Donor Groep

sorry over de andere draad Dave, ik ten onrechte dacht dat het was een ander probleem: S

mijn ramen en alle andere applicaties draaien op 1024x768 dus zeker sims zou doen ok?

ok bedankt voor je hulp het werkt ok nu:)
Old 28 augustus 2007, 01:33
Administrator Group

Geen probleem stuurman.
Old 26 apr 2009, 02:02
Nieuw Lid Fractie

Ohh ik was zo opgewonden dat dit wellicht de ultieme oplossing, maar helaas, het werkte niet. Ik probeerde het wijzigen van de opdrachtregel, het veranderen van de userprops.txt, de csconfig bestand en het config bestand. niets werkte. kan het zijn omdat het de laarzen van een DVD?
Old 16 mei 2009, 02:49
Lid Fractie

Als u wilt proberen opstarten vanaf een harde schijf, maakt een ISO van uw schijf dan mounten. Dat je de PC denk dat de schijf is maar lezen vanaf de harde schijf.

Wat lopen in 1024x768 gaat, The Sims 2 is redelijk gemakkelijk te lopen maar wel moeilijker als het bedrag van de tat je huis eindigt met verhogingen. Op een 9400GT al, moet je niet zien alle problemen, ik merkte alleen op een laptop 256Mb chipset: P
Old 16 mei 2009, 11:03
Donor Groep

Dit werd eeuwen geleden had ik het probleem Ik havn't gespeeld voor .. en ten minste een paar jaar ..

(En ik niet over mijn 9400 dan)

Ook de man die u beantwoord over het niet draaien van een DVD waarschijnlijk niet zal ooit terugkeren. 26 apr, zijn enige post, offline sindsdien ..

De man waarschijnlijk doesnt onthouden zijn gebruikersnaam laat staan het wachtwoord of site adres
Old 16 mei 2009, 11:05
Lid Fractie

Toegekend, als hij terug komt, dan kan hij vragen wat de chuff ik over praat. Hebt u een oplossing gevonden voor uw resolutie (Ja, het is slecht)?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Scherm resolutie niet goed ashaiba Grafische Kaarten & Monitors 10 28 Jan 2009 11:31
Wijn en Schermresolutie ashaiba Linux & Alternative OS 3 De 7 maart 2008 10:58
Scherm Resolutie colinhouse Windows besturingssystemen 1 29 dec 2007 16:38
Dont want het volledige scherm in de Sims 2 4D (Fordy (Ford) Ollie PC & Gaming Console 2 27 aug 2007 04:14
Scherm resolutie buiten bereik mooro Grafische Kaarten & Monitors 1 26 jun 2007 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.