![]() |
|
| |||
| |||
| Zoals veel van u zal toch niet, de res in de Sims 2 is 600x800. Ik heb geprobeerd te gaan op de instellingen via het spel (de drie gestippeld dingen) En het biedt een verandering van de resolutie van het scherm in een doos (yay!) De opties zijn (krijg echt opgewonden nu: P) 800x600 en thats it. (oh *!$£*&^%$^£*"*!&"^£%£$&$%"&"*"**£&%$^$&£&"*! ^) Ik realiseer me I cant doen door het spel, maar ik vraag me af of iemand kon vertellen mij een manier van doen door de bestanden voor of wat dan ook. Bedankt, Ollie. Edit: PS moet deze worden hier in de PC games? of moet ik hem in Graphics en monitors? Oh lieve ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat is uw schermgrootte in inches en de res? toch aan uw eigen gewijsde gaan op de snelkoppeling op uw bureaublad, klik met de rechtermuisknop, eigenschappen en vind je "doel" naast het moet zeggen iets van "C: \ Program Files \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe "nu dit soort
-r<breedte>x<hoogte> dus het moet er zo uitzien: "C: \ Program Files \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<breedte>x<hoogte> waar hij zegt breedte en de hoogte gebracht van uw gewenste res zo te draaien in 1024x 768 zou het dit: "C: \ Program Files \ EA GAMES \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<1024>x<768> hoop dat ik geholpen. Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als de optie is niet beschikbaar in het spel is de kans groot te worden, omdat uw hardware biedt geen ondersteuning voor de res.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Dit is een veelgehoorde klacht met nVidia kaarten en The Sims2.
|
| |||
| |||
| sorry over de andere draad Dave, ik ten onrechte dacht dat het was een ander probleem: S mijn ramen en alle andere applicaties draaien op 1024x768 dus zeker sims zou doen ok? ok bedankt voor je hulp het werkt ok nu:) |
|
| |||
| |||
| Geen probleem stuurman. |
|
| |||
| |||
| Ohh ik was zo opgewonden dat dit wellicht de ultieme oplossing, maar helaas, het werkte niet. Ik probeerde het wijzigen van de opdrachtregel, het veranderen van de userprops.txt, de csconfig bestand en het config bestand. niets werkte. kan het zijn omdat het de laarzen van een DVD? |
|
| |||
| |||
| Als u wilt proberen opstarten vanaf een harde schijf, maakt een ISO van uw schijf dan mounten. Dat je de PC denk dat de schijf is maar lezen vanaf de harde schijf. Wat lopen in 1024x768 gaat, The Sims 2 is redelijk gemakkelijk te lopen maar wel moeilijker als het bedrag van de tat je huis eindigt met verhogingen. Op een 9400GT al, moet je niet zien alle problemen, ik merkte alleen op een laptop 256Mb chipset: P |
|
| |||
| |||
| Dit werd eeuwen geleden had ik het probleem Ik havn't gespeeld voor .. en ten minste een paar jaar ..(En ik niet over mijn 9400 dan) Ook de man die u beantwoord over het niet draaien van een DVD waarschijnlijk niet zal ooit terugkeren. 26 apr, zijn enige post, offline sindsdien .. De man waarschijnlijk doesnt onthouden zijn gebruikersnaam laat staan het wachtwoord of site adres
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Toegekend, als hij terug komt, dan kan hij vragen wat de chuff ik over praat. Hebt u een oplossing gevonden voor uw resolutie (Ja, het is slecht)? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Scherm resolutie niet goed | ashaiba | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 28 Jan 2009 11:31 |
| Wijn en Schermresolutie | ashaiba | Linux & Alternative OS | 3 | De 7 maart 2008 10:58 |
| Scherm Resolutie | colinhouse | Windows besturingssystemen | 1 | 29 dec 2007 16:38 |
| Dont want het volledige scherm in de Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Gaming Console | 2 | 27 aug 2007 04:14 |
| Scherm resolutie buiten bereik | mooro | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 26 jun 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |