![]() |
|
| |||
| |||
| Så mye vil du ikke likevel, det res i Sims 2 er 600x800. Jeg har forsøkt å gå inn i innstillingene gjennom spillet (de tre sprø ting) Og det tilbyr en endring av skjermoppløsning i en boks (yay!) Alternativene er (får veldig glade nå: P) 800x600 og dvs det. (oh *!$£*&^%$^£*"*!&"^£%£$&$%"&"*"**£&%$^$&£&"*! ^) Jeg innser jeg skrånende gjøre det gjennom spillet, men jeg lurte på om noen kunne fortelle meg en måte å gjøre det gjennom filene for det eller noe sånt. Takk, Ollie. Edit: PS bør dette være her i PC-spill? eller bør jeg ha sagt på Grafikk og skjermer? Å kjære ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er din skjermstørrelse i inches og res? likevel å angi din egen res gå inn på snarveien på skrivebordet, høyreklikk, egenskaper, og du vil finne "target" siden det er det skulle si noe sånt som "C: \ Programfiler \ EA Games \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe "nå skriver dette
-r<width>x<height> så det skal se slik ut: "C: \ Programfiler \ EA Games \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<width>x<height> der det står bredde og høyde sette ønsket res så å kjøre det i 1024x 768 ville det være dette: "C: \ Programfiler \ EA Games \ The Sims 2 \ TSBin \ Sims2.exe" -r<1024>x<768> håper jeg hjalp. Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis alternativet er ikke tilgjengelig i spillet er det sannsynligvis være fordi maskinvaren støtter ikke res.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Dette er en felles klage til nVidia kort og Sims2.
|
| |||
| |||
| beklager den andre tråden dave jeg feilaktig trodde det var et annet problem: S Windows og andre programmer kjører i 1024x768 så sikkert Sims ville gjøre det bra? ok takk for hjelpen fungerer ok nå:) |
|
| |||
| |||
| No problem kompis. |
|
| |||
| |||
| ohh jeg var så glade for at dette kan være den ultimate løsningen, men Alas, det fungerte ikke. Jeg prøvde å endre kommandolinje, endre userprops.txt, den csconfig fil og konfigurasjonsfilen. ingenting virket. kunne det være fordi det støvler fra en dvd? |
|
| |||
| |||
| Dersom du ønsker å starte fra en harddisk, lage en ISO av disken og montere den. Som vil gjøre PC tror disken er på, men les den fra harddisken. Så langt som kjører i 1024x768 går, The Sims 2 er ganske enkelt å kjøre men det får vanskeligere som mengden tat huset ender opp med økninger. På en 9400GT selv, bør du ikke se noen problemer, jeg bare merke til på en 256MB laptop brikkesett: P |
|
| |||
| |||
| Dette var lenge siden jeg hadde problemet Jeg havn't spilt for .. vel minst et par år ..(Og jeg hadde ikke mitt 9400 da) Også fyren du har svart på om ikke å kjøre den fra en DVD sannsynligvis aldri tilbake. 26 april, hans eneste innlegg, offline siden da .. Fyren sannsynligvis ikke husker hans brukernavn si passordet eller webområdemålrettet adresse
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Gitt, hvis han kommer tilbake, så han kan spørre hva chuff jeg snakker om. Har du funnet en løsning for oppløsning (Ja, det er dårlig)? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermoppløsning ikke retten | ashaiba | Kabinetter & Skjermer | 10 | 28 januar 2009 11:31 |
| Vin og Skjermoppløsning | ashaiba | Linux og alternative OS | 3 | 7 mars 2008 10:58 |
| Skjermoppløsning | colinhouse | Windows-operativsystemer | 1 | 29 desember 2007 16:38 |
| Ikke ønsker full skjerm i Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Console Gaming | 2 | 27 august 2007 04:14 |
| Skjermoppløsning utenfor rekkevidde | mooro | Kabinetter & Skjermer | 1 | 26 juni 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |