![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg har forsøgt at forbinde min Nintendo Wii til min PC til at spille på denne skærm. Jeg har et TV-tuner kort med en S-Video input, og jeg har forsøgt at gøre det youtube tutorials, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan de er at bringe op på skærmen. Jeg kører Windows Vista og min manual siger, at hvis min computer har AV input, så har jeg videooptagelse kapaciteter. Jeg har prøvet at køre det igennem Windows Media Center ved manuelt at ændre indstillingerne til composite i, og jeg kunne se Wii menuen i stikprøven vindue, men når jeg gemt og afslut indstillingerne og gik til Live TV alt jeg fik var 'hvid støj'. Så jeg hentede debut videooptagelse, og dette ville afhente tv-signal, men når jeg trækkes kablet og sluttet i s-video til Wii, stadig mere hvid støj. Så hvad er jeg gør forkert her? Hjælp's appreciated! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at ændre opdateringshastighed på Wii, under indstillinger et sted du skal finde muligheder for noget lignende, 50Hz 60Hz og 75Hz
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette noget godt for dig m8 http://www.merconnet.com/product_inf...roducts_id=558
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan nogen anbefale en god tv-tunerkort | thunderball321 | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2009 10:02 |
| Acer Aspire Revo R3600 / tv-tunerkort til Media Center | chrissysmagicbox | Grafikkort & Monitors | 0 | 29 September 2009 03:35 |
| Please Help: Indstille et LAN for at spille Diablo 2 | ErikEgelko | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 28 juli 2009 08:10 |
| Trådløs digital tuner-kort? | tomthedrummer1992 | General Hardware Chat | 1 | 24th May 2008 14:54 |
| TV Tuner Card for Inspiron 530S | chris01 | General Hardware Chat | 3 | 22 januar 2008 05:12 |
| Thread Tools | |
| |