![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, Ik heb geprobeerd om mijn Nintendo Wii aan mijn pc te spelen op deze monitor. Ik heb een TV tuner kaart met een S-Video-ingang en ik heb geprobeerd te doen de youtube tutorials maar ik kan niet achterhalen hoe ze de opvoeding van het scherm. Ik ben met Windows Vista en mijn handleiding zegt dat als ik mijn computer heeft AV-ingangen vervolgens heb ik video-opname mogelijkheden. Ik heb geprobeerd draaien via Windows Media Center door handmatig veranderen van de instellingen op de composiet in, en ik kon zien van de Wii-menu in de steekproef venster, maar toen ik opgeslagen en sluit de instellingen en ging naar live-tv all i got was de 'witte ruis'. Dus ik gedownload Debut Video Capture en dit zou halen de tv-signaal, maar als ik de kabel losgekoppeld en aangesloten op de s-video voor de Wii, nog meer witte ruis. Dus wat doe ik hier verkeerd? helpen het op prijs gesteld! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer de refresh rate op de Wii, onder instellingen ergens moet je opties vinden van iets, 50Hz 60Hz en 75 Hz
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit goed voor u m8 http://www.merconnet.com/product_inf...roducts_id=558
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|