mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Konfigurere Nintendo Wii til å spille gjennom PC Via TV Tuner Card

Reply

Thread Tools
Old 23 februar 2009, 12:06
New Member Group

Hei alle, Jeg har blitt prøver å koble min Nintendo Wii til PCen for å spille på denne skjermen. Jeg har en TV tuner kort med en S-Video inngang, og jeg har prøvd å gjøre det youtube opplæringsprogrammer men jeg kan ikke finne ut hvordan de er å føre opp skjermen.

Jeg kjører Windows Vista og min manual sier at hvis datamaskinen min har AV innganger så jeg har videoopptak evner. Jeg har prøvd å kjøre det gjennom Windows Media Center ved å manuelt endre innstillingene til kompositt, og jeg kunne se Wii-menyen i eksempelannonsen vinduet, men når jeg lagret og avslutte innstillingene og gikk til Live TV Alt jeg fikk var "hvit støy".

Så jeg lastet ned Debut Video Capture og dette vil ta seg opp på TV-signal, men når jeg unplugged kabelen og plugges i s-video for Wii, fremdeles mer hvit støy. Så hva gjør jeg feil her? hjelp er verdsatt!
Old 19nde 2009 Mar, 07:54
Donor Group

Prøv å endre oppdateringsfrekvensen på Wii, under innstillinger et sted bør du finne alternativer på noe liknende, 50Hz 60Hz og 75Hz
Old 8 april 2009, 06:03
Donor Group

Er dette noe bra for deg m8
http://www.merconnet.com/product_inf...roducts_id=558

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.