![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har blitt prøver å koble min Nintendo Wii til PCen for å spille på denne skjermen. Jeg har en TV tuner kort med en S-Video inngang, og jeg har prøvd å gjøre det youtube opplæringsprogrammer men jeg kan ikke finne ut hvordan de er å føre opp skjermen. Jeg kjører Windows Vista og min manual sier at hvis datamaskinen min har AV innganger så jeg har videoopptak evner. Jeg har prøvd å kjøre det gjennom Windows Media Center ved å manuelt endre innstillingene til kompositt, og jeg kunne se Wii-menyen i eksempelannonsen vinduet, men når jeg lagret og avslutte innstillingene og gikk til Live TV Alt jeg fikk var "hvit støy". Så jeg lastet ned Debut Video Capture og dette vil ta seg opp på TV-signal, men når jeg unplugged kabelen og plugges i s-video for Wii, fremdeles mer hvit støy. Så hva gjør jeg feil her? hjelp er verdsatt! |
|
| |||
| |||
| Prøv å endre oppdateringsfrekvensen på Wii, under innstillinger et sted bør du finne alternativer på noe liknende, 50Hz 60Hz og 75Hz
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette noe bra for deg m8 http://www.merconnet.com/product_inf...roducts_id=558
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|