![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag har försökt att koppla min Nintendo Wii för min dator att spela på denna bildskärm. Jag har en TV-tuner kort med en S-Video-ingång och jag har försökt göra youtube tutorials men jag kan inte lista ut hur de är att ta upp skärmen. Jag kör Windows Vista och min manual säger att om min dator har AV-ingångar så har jag videoinsamling kapacitet. Jag har provat att köra det via Windows Media Center genom att manuellt ändra inställningarna till komposit in, och jag kunde se Wii-menyn i urvalet fönstret, men när jag sparade och avsluta inställningarna och åkte till levande tv allt jag fick var "vitt brus". Så jag hämtade Debut Video Capture och detta skulle plocka upp TV-signalen, men när jag koppla kabeln och satt i s-video till Wii, ännu mer vitt brus. Så vad gör jag för fel här? hjälp är uppskattad! |
|
| |||
| |||
| Försök att ändra uppdateringsfrekvens på Wii, under inställningar någonstans du ska hitta alternativ för något liknande, 50Hz 60Hz och 75Hz
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är detta något bra för dig M8 http://www.merconnet.com/product_inf...roducts_id=558
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan nån rekommendera en bra TV-kort | thunderball321 | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2009 10:02 |
| Acer Aspire Revo R3600 / TV-kort för Media Center | chrissysmagicbox | Grafikkort & Skärmar | 0 | 29 september 2009 03:35 |
| Please Help: Skapa ett LAN att spela Diablo 2 | ErikEgelko | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 28 juli 2009 08:10 |
| Wireless Digital Tuner kort? | tomthedrummer1992 | General Hardware Chat | 1 | 24 juni 2008 14:54 |
| TV Tuner Card för Inspiron 530S | chris01 | General Hardware Chat | 3 | 22 januari 2008 05:12 |
| Thread Tools | |
| |