mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

~ Sim Theme Park problemer med Vista ~

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2009, 16:12
Ny Medlem Gruppen

Default ~ Sim Theme Park problemer med Vista ~

Jeg har forsøgt at installere Sim Theme Park (1999) på min nye Vista laptop, og da jeg satte cd'en i den springer op til at sige Installer (som jeg klikker), cd kører derefter stopper, så den vil ikke installere eller gøre hvad som helst. Jeg har prøvet foreneligheden ting under præferencer (ikke virker) og hentede alle patches og har de nyeste opdateringer. Spillet bruges til at arbejde på min gamle 2003 XP. Min nye computer er toppen af den linje, og jeg har prøvet alt, hvad jeg kan tænke på, men ingen svar! Hvis du har forslag på alle, der ville være fantastical ~
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vista og Windows 7 (RC) Tema fra XP rider200 Windows-operativsystemer 0 2 juni 2009 19:37
Family Guy, The Simpsons, & South Park! KanoakaVirus Off Topic Discussion 8 21. mar 2009 07:41
XP Theme For Vista? Haun Windows-operativsystemer 3 6. jan 2009 07:43
Tema gerne Hacker / FBI / Matrix / Linux Style for vista sunnyatscot Windows-operativsystemer 3 6. dec 2008 17:44
Vista tema for XP SpecV General Software Chat 19 3 februar 2008 11:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.