mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

~ Sim Theme Park problemer med Vista ~

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 16:12
New Member Group

Default ~ Sim Theme Park problemer med Vista ~

Jeg har blitt prøver å installere Sim Theme Park (1999) på min nye Vista laptop, og når jeg satte CDen i den sprette opp å si Installer (som jeg klikker), CD går deretter stopper, så det vil ikke installere eller gjøre alt. Jeg har forsøkt kompatibilitetsflagget ting under preferanser (ikke virker) og lastet ned alle oppdateringer og har de seneste oppdateringene. Spillet brukes til å fungere på min gamle 2003 XP. Min nye datamaskinen er toppen av linjen, og jeg har prøvd alt jeg kan tenke på, men ingen svar! Hvis du har noen forslag til alle som ville være fantastical ~
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vista og Windows 7 (RC) Theme fra XP rider200 Windows-operativsystemer 0 2 juni 2009 19:37
Family Guy, The Simpsons, og South Park! KanoakaVirus Av Emne Diskusjon 8 21 mars 2009 07:41
XP tema for Vista? Haun Windows-operativsystemer 3 6 januar 2009 07:43
Tema som Hacker / FBI / Matrix / Linux Style for vista sunnyatscot Windows-operativsystemer 3 6 desember 2008 17:44
Vista-tema på XP SpecV General Software Chat 19 3 februar 2008 11:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.