mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

~ Sim Theme Park problem med Vista ~

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 16:12
New Member Group

Default ~ Sim Theme Park problem med Vista ~

Jag har försökt att installera Sim Theme Park (1999) på min nya Vista laptop och när jag lägger cd i det visas att säga Installera (som jag klickar), CD driver sedan slutar, så det kommer inte att installera eller göra vad som helst. Jag har försökt förenlighet sak enligt önskemål (inte fungerar) och hämtat alla patchar och ha de senaste uppdateringarna. Spelet som används för att arbeta på min gamla 2003 XP. Min nya dator är toppen på linje och jag har försökt allt jag kan tänka på, men inga svar! Om du har förslag på alla som skulle vara fantasifulla ~
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vista och Windows 7 (RC) Tema från XP rider200 Windows-operativsystem 0 2 juni 2009 19:37
Family Guy, The Simpsons, & South Park! KanoakaVirus Off Topic Discussion 8 21 mars 2009 07:41
XP Tema för Vista? Haun Windows-operativsystem 3 6 januari 2009 07:43
Tema gillar Hacker / FBI / Matrix / Linux Style för Vista sunnyatscot Windows-operativsystem 3 6 december 2008 17:44
Vista tema för XP SpecV General Software Chat 19 3 februari 2008 11:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.