![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg hentede Sims 2 fra ea hjemmeside, og for nylig jeg begyndte at få følgende meddelelse med titlen "Spillet kan ikke starte", der siger "For at lancere dette spil, skal du logge på EA link for at bekræfte dit ejerskab, prøv igen ". Jeg har været på ea hjemmeside og fandt ud af, at det er fordi min konto er blevet opgraderet, så jeg blev undertegnet i og jeg er stadig få beskeder. Jeg gør noget forkert? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sandsynligvis få et definitivt svar emailing EA.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont u behovet 2 betale 4 det?
| |||
| |||
| troede, at jeg ville post hvordan jeg løste det i tilfælde andre har samme problem enkel løsning - re-download download manager, der skal gøre det! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| na kan du hente EA-spil og betale for dem Ulempen er du dont få en papirkopi dens juridiske cheesewheels
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| o ya lol jeg glemte at |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| The Sims 3 & The BSOD | sarah306 | PC & Console Gaming | 3 | 15 juni 2009 14:50 |
| The Sims 2 vil ikke spille - "De bedes sikre, The Sims 2 disc i drevet" - Fejl | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4 juni 2009 10:46 |
| Er min Processor ok for Sims 3? | robert1947 | PC & Console Gaming | 1 | 3 juni 2009 13:27 |
| The Sims 2 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 2 | 29th Dec 2007 15:33 |
| Sims 2 næste EP | xactly | PC & Console Gaming | 14 | 27 oktober 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |