![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Latasin Sims 2 alkaen ea verkkosivuilla, ja viime aikoina olen alkanut saada seuraavan viestin otsikko on "Peli ei voi käynnistää", joka sanoo: "Jotta käynnistää tätä peliä, voit kirjautua EA linkkiä vahvistaaksesi omistajuutesi, ja yritä sitten uudelleen ". Olen ollut nyt ea verkkosivuilla ja todennut, että tämä johtuu siitä, että tililläni on päivitetty, joten allekirjoitettu ja olen edelleen saada viestejä. Olen tehnyt jotain väärin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Todennäköisesti saada lopullisen vastauksen sähköpostitse EA.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont u tarve 2 maksaa 4 it?
| |||
| |||
| ajattelin postitse miten ratkaista se, jos joku muu on sama ongelma Yksinkertainen ratkaisu - uudelleen ladata Download Manager, että pitäisi tehdä se! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| na voit ladata ea pelejä ja maksamaan niistä hidastumiseen on te dont get paperikopiona sen oikeudellinen cheesewheels
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| o ya lol i unohti, että |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| The Sims 3 & The BSOD | sarah306 | PC & Console Gaming | 3 | 15th Jun 2009 14:50 |
| The Sims 2 ei pelata - "Varmista, The Sims 2-levy asetetaan asemaan" - Virhe | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4th Jun 2009 10:46 |
| Onko minun Prosessori ok varten Sims 3? | robert1947 | PC & Console Gaming | 1 | 3. Jun 2009 13:27 |
| The Sims 2 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 2 | 29. Joulukuu 2007 15:33 |
| Sims 2 ensi EP | xactly | PC & Console Gaming | 14 | 27. lokakuu 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |