![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg lastet ned Sims 2 fra EA siden, og nylig startet jeg får følgende melding tittelen "Spillet kan ikke starte", som sier: "For å starte spillet, kan du logge deg inn på EA link for å bekrefte at du eier, og deretter prøve på nytt ". Jeg har vært på EA nettsiden og fant ut at dette er fordi kontoen min er blitt oppgradert, så jeg logget på, og jeg har fortsatt får meldingene. Gjør jeg noe galt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Trolig få et endelig svar sender EA.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont u trenger 2 betaler 4 den?
| |||
| |||
| trodde jeg skulle legge inn hvordan jeg løste det i tilfelle noen andre har samme problem enkel løsning - laster ned nedlasting manager, som skal gjøre det! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| na kan du laste ned EA spillene og betale for dem ulemper er du ikke får en papirkopi den juridiske cheesewheels
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| o ya lol jeg glemte at |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| The Sims 3 & The BSOD | sarah306 | PC & Console Gaming | 3 | 15 juni 2009 14:50 |
| The Sims 2 vil ikke spille - "Sørg for The Sims 2 plate i stasjonen" - Feil | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4 juni 2009 10:46 |
| Er min Prosessor ok for Sims 3? | robert1947 | PC & Console Gaming | 1 | 3 juni 2009 13:27 |
| The Sims 2 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 2 | 29 desember 2007 15:33 |
| Sims 2 neste EP | xactly | PC & Console Gaming | 14 | 27 oktober 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |