![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Toshiba Satellite A200 laptop, og hver gang jeg forsøger at spille The Sims 2 (lame jeg kender, men stadig), det går ned efter 30 minutter eller deromkring. Er der nogen, der ved, hvad der kunne forårsage dette? kunne det være det grafikkort? det er et ATI Mobility Radeon HD 2600 grafikkort, og systemet krav bede om: ATI Radeon (TM)-serien 8500 eller bedre (9600 eller derover kræves for Vista) 8500, All-In-Wonder 8500 9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800 X300, X600, X700, X800, x850 X1300, X1600, X1800, X1900, X1950 Eller kan det være, at computerens overophedning? Også, det virker på min gamle laptop, der har et NVIDIA GeForce Go 7300 grafikkort ... men jeg skal låne, at den bærbare computer til min ven ... kan I / en computer tekniker swap det grafiske kort eller anden måde? beklager, hvis det er for specifikke til at besvare |
|
| ||||
| ||||
| Kunne være et varme problem, kan du forsøge Højdeindstillelige bagsiden af den bærbare computer lidt, så tilhængerne kan få mere luft. Hvis det stopper styrter ned så du kender dets en varme emne
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ^ tak, at arbejdet .. det var bare en opvarmning problem |
|
| ||||
| ||||
| Hvis det inconveniant behøver at prop den op hele tiden, kan du overveje en bærbar koeler, jeg har ikke brugt en, men ikke en ven, der er faldet i kærlighed med hans, siger den fungerer så meget bedre nu .. kunne være værd at se.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
| Thread Tools | |
| |