Computer Juice  

Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Reply

Thread Tools
Old 16 marts 2009, 04:40
Medlem Gruppen

Tilmeldingsdato: 28 november 2008
Stillinger: 19
azul08 is on a distinguished road
Default Sims 2 - Game nedbrud efter 30 minutter - Toshiba Satellite A200 Laptop

Jeg har en Toshiba Satellite A200 laptop, og hver gang jeg forsøger at spille The Sims 2 (lame jeg kender, men stadig), det går ned efter 30 minutter eller deromkring. Er der nogen, der ved, hvad der kunne forårsage dette? kunne det være det grafikkort? det er et ATI Mobility Radeon HD 2600 grafikkort, og systemet krav bede om:
ATI Radeon (TM)-serien 8500 eller bedre (9600 eller derover kræves for Vista)
8500, All-In-Wonder 8500
9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
X300, X600, X700, X800, x850
X1300, X1600, X1800, X1900, X1950
Eller kan det være, at computerens overophedning?
Også, det virker på min gamle laptop, der har et NVIDIA GeForce Go 7300 grafikkort ... men jeg skal låne, at den bærbare computer til min ven ... kan I / en computer tekniker swap det grafiske kort eller anden måde?
beklager, hvis det er for specifikke til at besvare
Reply With Quote
Old 16 marts 2009, 08:52
SocialWarfare's Avatar
Redaktør Gruppen

Tilmeldingsdato: 11 juni 2007
Stillinger: 1920
SocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond reputeSocialWarfare has a reputation beyond repute
Send a message via Yahoo to SocialWarfare

Kunne være et varme problem, kan du forsøge Højdeindstillelige bagsiden af den bærbare computer lidt, så tilhængerne kan få mere luft. Hvis det stopper styrter ned så du kender dets en varme emne

Reply With Quote
Old 19 marts 2009, 01:35
Medlem Gruppen

Tilmeldingsdato: 28 november 2008
Stillinger: 19
azul08 is on a distinguished road

^ tak, at arbejdet .. det var bare en opvarmning problem
Reply With Quote
Old 21 marts 2009, 08:56
4D(Fordy(Ford) Ollie's Avatar
Donor-Gruppen

Tilmeldingsdato: 18 august 2007
4D(Fordy(Ford) Ollie will become famous soon enough4D(Fordy(Ford) Ollie will become famous soon enough4D(Fordy(Ford) Ollie will become famous soon enough4D(Fordy(Ford) Ollie will become famous soon enough
Send a message via MSN to 4D(Fordy(Ford) Ollie Send a message via Skype™ to 4D(Fordy(Ford) Ollie

Hvis det inconveniant behøver at prop den op hele tiden, kan du overveje en bærbar koeler, jeg har ikke brugt en, men ikke en ven, der er faldet i kærlighed med hans, siger den fungerer så meget bedre nu .. kunne være værd at se.

Thread Tools

Udstationering Regler
Du kan ikke post nye tråde
Du kan ikke post svar
Du kan ikke post vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB-kode er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML-koden er Slukket
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er Slukket

Alle tidspunkter er GMT -7. Den tid er nu 13:51.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd
SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.