![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok, jeg vil til at købe The Sims 2 Pets til PS2. Jeg gentager, PS2. Besvar venligst kun hvis du er 100% sikker. Kan dine Sims har babyer på The Sims 2 Pets til ps2? Kan din PETS har babyer på The Sims 2 Pets til ps2? Tak you.I brug for svar, fordi jeg for nylig købt The Sims 2 til PS2 og du cant have babyer. Så jeg vil blot sikre dig, at du kan have sim babyer og kæledyr babyer før jeg køber The Sims 2 Pets til ps2 konsol. Tak igen! |
|
| |||
| |||
| for petsyou brug for en voksen kvinde PET, en voksen mand PET og et kæledyr hus. når du bruger SIM-, bør du kommandoen om den mandlige PET til at "prøve at afkom med ..." vælg derefter kvindelige kæledyr. (hvis det er en hund, bør du gøre det med en anden hund. men hvis det er en kat, skal du gøre det med en kat) og sikker nok, vil der være en hvalp eller en kitten.for simsyour sim og en anden sim (som burde have et andet køn fra dig sim), bør have høj forholdet punkter omkring 100. Derefter er du nødt til at kommando SIM at foreslå sim. (ex: Linda Townsend og William Townsend, Kate hardiman og dan hardiman, Betty og Bob newbie, marsha Worthington og sorteper Oakley) så hurtigt nok de måske selv har en baby.i håber, der hjælper |
|
| |||
| |||
| Jeg har spillet og til at besvare dine spørgsmål: Din Sims kan ikke få børn, men dit kæledyr can.If du vil have min ærlige mening, jeg var ikke imponeret over dette spil. Der var ingen story line at følge samme procedure som i de foregående Sims spil til PS2, og jeg havde en masse problemer med gliches. Hvis jeg var dig, at jeg ville gemme mine money.Hope this helps! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC vil ikke lægge op min Windows XP OS - Help Me ASAP | matthwshea | General Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| The Sims 2 vil ikke spille - "De bedes sikre, The Sims 2 disc i drevet" - Fejl | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4 juni 2009 10:46 |
| Kæledyr! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 15. maj 2008 23:07 |
| Nødt til at beslutte ... Svaret behov ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 november 2007 14:28 |
| Help Needed ASAP | tufc2000 | Drives & flytbare medier | 4 | 22 oktober 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |