![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok, aion ostaa The Sims 2 pets varten PS2. Toistan vielä, että PS2. Vastatkaa vain, jos olet 100% varma. Voiko Sims on vauvoja on The Sims 2 pets varten PS2? Voiko PETS on vauvoja on The Sims 2 pets varten PS2? Kiitos you.I tarvitaan vastauksia, koska olen viime aikoina ostanut Sims 2-PS2 ja te kallistus on vauvoja. Joten haluan vain varmista, että sinulla voi olla sim vauvoille ja lemmikkieläinten vauvoille ennen kuin voin ostaa The Sims 2 pets että PS2-konsolista. Kiitos vielä kerran! |
|
| |||
| |||
| varten petsyou tarvitsevat aikuisten naisten lemmikki, aikuinen mies lemmikkieläinten ja lemmikkieläinten talo. kun käytät Sim, sinun tulee komento, onko mies PET "yrittää jälkeläisten kanssa ..." valitse sitten naisten lemmikki. (jos se on koira, voit tehdä sen toisella koira. mutta jos se on kissa, ei se kissa) ja varmasti tarpeeksi, on pentu tai kitten.for simsyour sim ja toinen sim (joka olisi pitänyt eri sukupuolten teiltä sim) tulisi olla korkea suhde pistettä noin 100. sitten sinun on komento SIM ehdottaa SIM. (ex: linda Townsend ja william Townsend, Kate hardiman ja dan hardiman, Betty ja Bob newbie, Marsha Worthington ja pukittaa Oakley) sitten pian tarpeeksi ne saattavat jopa olla baby.i toivoa, joka auttaa |
|
| |||
| |||
| Olen tästä pelistä ja vastaamaan kysymyksiin: Your Sims ei ole lapsia, mutta lemmikkieläinten can.If haluat minun rehellinen mielipide, en ollut vaikuttunut tätä peliä. Ei ollut juoni noudattaa kuten edellisen Sims pelejä varten PS2 ja minulla oli paljon ongelmia gliches. Jos olisin sinä haluan säästää minun money.Hope tämä auttaa! |