![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok, ik zal kopen The Sims 2 huisdieren voor de PS2. Ik herhaal, de PS2. Beantwoord alleen als u 100% zeker. Kan je Sims hebben baby's op de Sims 2 huisdieren voor de PS2? Kan uw DIEREN hebben baby's op de sims 2 huisdieren voor de PS2? Dank you.I moeten antwoorden, omdat ik onlangs gekocht The Sims 2 voor de PS2 en u cant hebben baby's. Dus ik wil alleen maar om ervoor te zorgen dat u de SIM-baby's en baby's huisdier voordat ik de sims 2 huisdieren voor de PS2-console. Nogmaals bedankt! |
|
| |||
| |||
| voor petsyou behoefte aan een volwassen vrouwelijke huisdier, een volwassen man huisdier en een huisdier huis. bij het gebruik van je Sim, moet u commando of de mannelijke pet op "proberen te nakomelingen met ..." kies uw vrouwelijke huisdier. (als het een hond, je moet het doen met een andere hond. maar als het is een kat, het doen met een kat) en zeker genoeg is, zal er een puppy of een kitten.for simsyour sim en een andere SIM-kaart (die had moeten een ander geslacht van je SIM-kaart) moet hoog relatie ongeveer 100 punten. dan moet u uw SIM-commando om aan de SIM. (ex: Linda townsend en William Townsend, Kate hardiman en Dan hardiman, Betty en Bob newbie, Marsha Worthington en buck oakley) dan snel genoeg kunnen zij zelfs een baby.i hoop dat het helpt |
|
| |||
| |||
| Ik heb dit spel en om uw vragen te beantwoorden: je Sims kunnen geen kinderen, maar uw huisdieren can.If u mijn eerlijke mening, ik was niet onder de indruk van dit spel. Er was geen verhaal lijn te volgen zoals in de vorige Sims games voor de PS2 en ik had veel problemen met gliches. Als ik jou was zou ik mijn money.Hope dit helpt! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC zou niet laden op mijn Windows XP OS - Help Me ASAP | matthwshea | Algemeen Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| De Sims 2 zal niet spelen - "Zorg ervoor dat de Sims 2-disc in het station" - Fout | Quinton | PC & Gaming Console | 1 | De 4 juni 2009 10:46 |
| Huisdieren! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 10 | 15 mei 2008 23:07 |
| Noodzaak om te kiezen ... antwoord nodig asap | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 15 | 8 Nov 2007 14:28 |
| Hulp nodig asap | tufc2000 | Drives & Removable Media | 4 | 22 okt 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |