mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Sims 2 Pets ps2 spørsmålet? Vennligst hjelp ASAP!

Reply

Thread Tools
Old 20nde 2007 Mar, 10:11
New Member Group

Default Sims 2 Pets ps2 spørsmålet? Vennligst hjelp ASAP!

ok, jeg kommer til å kjøpe The Sims 2 Pets for ps2. Jeg gjentar, det PS2. Vennligst svar bare hvis du er 100% sikker. Kan dine Sims har babyer på The Sims 2 Pets for ps2? Kan PETS har babyer på The Sims 2 Pets for ps2? Thank you.I trenger svar fordi jeg nylig kjøpte The Sims 2 for PS2, og du skrånende har babyer. Så jeg vil bare være sikker på at du kan ha SIM babyer og kjæledyr babyer før jeg kjøpe The Sims 2 Pets for ps2 konsoll. Thanks again!
Old 20nde 2007 Mar, 11:15
New Member Group

for petsyou trenger en voksen hunn kjæledyr, en voksen mann kjæledyr og kjæledyr huset. når du bruker SIM, bør du kommandoen om mannlige kjæledyret til "prøver å avkom med ..." velger deretter kvinnelige kjæledyr. (hvis det er en hund, bør du gjøre det med en annen hund. men hvis det er en katt, gjør det med en katt) og sikkert nok, blir det en valp eller en kitten.for simsyour sim og et annet SIM-kort (som skal ha et annet kjønn fra deg SIM) skal ha høy forholdet poeng om 100. Deretter må du kommandoen SIM foreslå til SIM. (ex: Linda Townsend og William Townsend, Kate hardiman og dan hardiman, Betty og Bob nybegynner, Marsha Worthington og Buck Oakley) så fort nok de kanskje selv har baby.i håper det hjelper
Old 20nde 2007 Mar, 11:52
New Member Group

Jeg har dette spillet og for å svare på spørsmålene dine: Dine Sims kan ikke få barn men kjæledyr can.If du vil ha min ærlige mening, jeg var ikke imponert over dette spillet. Det var ingen story line å følge som i forrige Sims-spill til PS2, og jeg hadde mange problemer med gliches. Hvis jeg var deg jeg ville lagre money.Hope dette hjelper!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.