![]() |
|
| |||
| |||
| ok, jag ska köpa The Sims 2 Pets för PS2. Jag upprepar, det PS2. Svara bara om du är 100% säker. Kan din Sims har barn på The Sims 2 Pets för PS2? Kan PETS har barn på The Sims 2 Pets för PS2? Tack you.I behöver svar eftersom jag köpte nyligen The Sims 2 för PS2 och du skränande har barn. Så jag vill bara se till att du kan ha sim spädbarn och husdjur spädbarn innan jag köpa The Sims 2 Pets för PS2-konsol. Tack igen! |
|
| |||
| |||
| för petsyou behöver en vuxen hona sällskapsdjur, en vuxen hane sällskapsdjur och husdjursaffärer hus. när du använder SIM-bör du kommandot om manliga sällskapsdjur att "försöka avkomma med ..." välj din kvinnliga sällskapsdjur. (om det är en hund, bör du göra det med en annan hund. men om det är en katt, gör det med en katt) och säker nog, kommer det att finnas en valp eller en kitten.for simsyour sim och ett annat SIM-kort (som borde ha ett annat kön från dig sim) borde ha stora avtalsspecifika leden ca 100. då måste man kommandot din sim att föreslå sim. (ex: Linda Townsend och William Townsend, Kate hardiman och dan hardiman, Betty och Bob newbie, Marsha Worthington och Buck Oakley) så snart de kan även ha en baby.i hoppas det hjälper |
|
| |||
| |||
| Jag har detta spel och att svara på era frågor: Din Sims kan inte ha barn men ditt husdjur can.If du vill ha min ärliga åsikt, jag var inte imponerad av detta spel. Det fanns ingen historia att följa som i de tidigare Sims-spel till PS2 och jag hade en hel del problem med gliches. Om jag var du skulle jag spara min money.Hope detta hjälper! |