mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

The Sims 2 - Vista

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2007, 10:15
Medlem Gruppen

Default The Sims 2 - Vista

OK problem består i at installere selve spillet, når disken er indsat autorun-funktionen vil ikke vise, når jeg går ind i min computer, DVD-drev har ingen Sims 2 billede, der vises på det heller. Når jeg kommer ind i disken mig selv og prøve at køre "setup.exe"-funktion som admin så vinduerne vil forsøge at behandle, men vil aldrig faktisk starter, vil processen blive oprettet enten. Når jeg forsøger at køre bil indslag fra disken som admin så en fejlmeddelelse vil blive vist siger:

Manglende fil:

Kan ikke finde nødvendige DLL "C: \ Windows \ system32 \ AutoRunGUI.Dll '

Jeg har prøvet at forske, men kunne ikke finde nogen hjælp, der var noget arbejde ved at oprette mappe i localo disken og kopiering af disken indhold, men hvis nogle disc har 2 diske for eksempel de vigtigste spil har 4, så det ikke kan køre den næste, når det beder dig om at ændre. Så nogen derude, der kan foreslå ideer?

Skål
Old 9 november 2007, 04:49
Donor-Gruppen

Har du prøvet at fastsætte, hvorvidt niveauet for installationsprogrammet selv?
Old 10. november 2007, 05:20
Medlem Gruppen

Samme problem mate.
Old 14 November 2007, 06:31
Donor-Gruppen

Åh nej! Har du prøvet:

http://www.dll-files.com/dllindex/dl...tml?autorungui

?

Old 26 januar 2008, 10:23
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
hej jeg har det samme problem, og jeg prøvede dette program, men det stadig ikke virker: (
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
The Sims 2 vil ikke spille - "De bedes sikre, The Sims 2 disc i drevet" - Fejl Quinton PC & Console Gaming 1 4 juni 2009 10:46
Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = ( winrii PC & Console Gaming 4 25. maj 2008 03:17
The Sims 2 urmaserendipity85 PC & Console Gaming 5 4 januar 2008 13:20
The Sims 2 HistoryGirl PC & Console Gaming 2 29th Dec 2007 15:33
Sims 2 næste EP xactly PC & Console Gaming 14 27 oktober 2007 12:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.