![]() |
|
| |||
| |||
| OK problem består i at installere selve spillet, når disken er indsat autorun-funktionen vil ikke vise, når jeg går ind i min computer, DVD-drev har ingen Sims 2 billede, der vises på det heller. Når jeg kommer ind i disken mig selv og prøve at køre "setup.exe"-funktion som admin så vinduerne vil forsøge at behandle, men vil aldrig faktisk starter, vil processen blive oprettet enten. Når jeg forsøger at køre bil indslag fra disken som admin så en fejlmeddelelse vil blive vist siger: Manglende fil: Kan ikke finde nødvendige DLL "C: \ Windows \ system32 \ AutoRunGUI.Dll ' Jeg har prøvet at forske, men kunne ikke finde nogen hjælp, der var noget arbejde ved at oprette mappe i localo disken og kopiering af disken indhold, men hvis nogle disc har 2 diske for eksempel de vigtigste spil har 4, så det ikke kan køre den næste, når det beder dig om at ændre. Så nogen derude, der kan foreslå ideer? Skål |
|
| |||
| |||
| Har du prøvet at fastsætte, hvorvidt niveauet for installationsprogrammet selv? |
|
| |||
| |||
| Samme problem mate. |
|
| |||
| |||
|
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat: |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| The Sims 2 vil ikke spille - "De bedes sikre, The Sims 2 disc i drevet" - Fejl | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4 juni 2009 10:46 |
| Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25. maj 2008 03:17 |
| The Sims 2 | urmaserendipity85 | PC & Console Gaming | 5 | 4 januar 2008 13:20 |
| The Sims 2 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 2 | 29th Dec 2007 15:33 |
| Sims 2 næste EP | xactly | PC & Console Gaming | 14 | 27 oktober 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |