vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

The Sims 2 - Vista

Reply

Thread Tools
Old 7 marraskuu 2007, 10:15
Jäsen

Default The Sims 2 - Vista

OK ongelma muodostuu asentaa itse peliin, kun levy on Autorun-toiminto ei näy, kun menen tietokoneeni DVD-asema ei ole Sims 2 kuva näkyy päälle se joko. Kun kirjoitan levyn itse ja yritä ajaa "setup.exe"-ominaisuus admin silloin Windows yrittää käsitellä tätä, mutta ei koskaan todella alkaa, ei prosessi luodaan joko. Kun yritän ajaa Autorun-toiminto levystä kuten admin sitten virheilmoitus tulee näkyviin sanoi:

Missing file:

Etkö löydä tarvitse DLL "C: \ WINDOWS \ system32 \ AutoRunGUI.Dll"

Olen yrittänyt tutkia, mutta ei löytänyt mitään apua, mikä teki työtä luomalla kansion sisällä localo levy ja kopioida levyn sisältöä, mutta jos jotkut levy on 2 levyä esimerkiksi tärkein peli on 4, se ei voi käyttää seuraavaan, kun se pyytää sinua muuttamaan. Joten joku siellä, että voi ehdottaa ideoita?

Hurraa
Old 9 marraskuu 2007, 04:49
Rahoittajien ryhmän

Oletko kokeillut jossa yhteensopivuuden taso asettaa itse?
Old 10 marraskuu 2007, 05:20
Jäsen

Sama ongelma Mate.
Old 14 marraskuu 2007, 06:31
Rahoittajien ryhmän

Voi voi! Oletko kokeillut:

http://www.dll-files.com/dllindex/dl...tml?autorungui

?

Old 26 tammikuu 2008, 10:23
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Hei Minulla on sama ongelma, ja olen yrittänyt tätä ohjelmaa, mutta se ei vielä toimi: (
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.