![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
OK ongelma muodostuu asentaa itse peliin, kun levy on Autorun-toiminto ei näy, kun menen tietokoneeni DVD-asema ei ole Sims 2 kuva näkyy päälle se joko. Kun kirjoitan levyn itse ja yritä ajaa "setup.exe"-ominaisuus admin silloin Windows yrittää käsitellä tätä, mutta ei koskaan todella alkaa, ei prosessi luodaan joko. Kun yritän ajaa Autorun-toiminto levystä kuten admin sitten virheilmoitus tulee näkyviin sanoi:
Missing file: Etkö löydä tarvitse DLL "C: \ WINDOWS \ system32 \ AutoRunGUI.Dll" Olen yrittänyt tutkia, mutta ei löytänyt mitään apua, mikä teki työtä luomalla kansion sisällä localo levy ja kopioida levyn sisältöä, mutta jos jotkut levy on 2 levyä esimerkiksi tärkein peli on 4, se ei voi käyttää seuraavaan, kun se pyytää sinua muuttamaan. Joten joku siellä, että voi ehdottaa ideoita? Hurraa |
|
|
|||
|
|||
|
Oletko kokeillut jossa yhteensopivuuden taso asettaa itse?
|
|
|
|||
|
|||
|
Sama ongelma Mate.
|
|
|
|||