![]() |
|
|
|||
|
|||
|
OK probleem bestaat uit het installeren van het spel zelf, als de schijf wordt geplaatst het autorun-functie worden niet weergegeven, als ik ga naar mijn computer het dvd-station heeft geen Sims 2 verschijnt een afbeelding met het ofwel op. Als ik de schijf zelf en probeer de functie 'setup.exe' als de admin dan zal Windows proberen te verwerken, maar dit zal nooit daadwerkelijk begint met lopen te betreden, zal geen proces worden aangemaakt worden. Als ik probeer het uitvoeren van de Autorun-functie van de schijf als de admin dan een foutmelding wordt weergegeven zeggen:
Missing file: Kan niet vinden vereiste DLL-bestand 'C: \ windows \ system32 \ AutoRunGUI.Dll' Ik heb geprobeerd te onderzoeken, maar kon geen enkele hulp, iets werkte door het creëren van de map in localo schijf en het kopiëren van de disc inhoud, maar als enkele schijf hebben 2 schijven voor bijvoorbeeld de belangrijkste wedstrijd is met 4, dan kan het niet de volgende worden uitgevoerd wanneer het vraagt om te veranderen. Dus iedereen die er zijn dat ideeën kunnen voorstellen? Sante |
|
|
|||
|
|||
|
Heeft u geprobeerd het vaststellen van de verenigbaarheid niveau van de installateur zelf?
|
|
|
|||
|
|||
|
Zelfde probleem mate.
|
|
|
|||