![]() |
|
| |||
| |||
| OK problem består av installasjon av selve spillet, når platen settes Autokjør vises ikke når jeg går inn i maskinen min DVD-stasjonen har ingen Sims 2 bildet som vises på det heller. Når jeg skriver ut platen selv, og prøver å kjøre "setup.exe"-funksjonen som administrator og vinduer vil prøve å behandle dette, men vil aldri faktisk starter, vil ingen prosessen skapes heller. Når jeg prøver å kjøre Autorun-funksjonen fra platen som administrator og deretter en feilmelding vises sa: Manglende fil: Kan ikke finne nødvendige DLL 'C: \ windows \ system32 \ AutoRunGUI.Dll' Jeg har prøvd å forske på, men kunne ikke finne noen hjelp, noe som gjorde arbeidet med å lage mappe innen localo disken og kopiere platen innhold, men hvis noen plate har 2 plater for eksempel hovedspillet er 4, så den kan ikke kjøre den neste når den ber deg om å endre. Så noen der ute som kan foreslå ideer? Skål |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å sette kompatibiliteten nivå av installasjonsprogrammet seg selv? |
|
| |||
| |||
| Samme problem mate. |
|
| |||
| |||
|
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat: |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| The Sims 2 vil ikke spille - "Sørg for The Sims 2 plate i stasjonen" - Feil | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4 juni 2009 10:46 |
| Sims 2 wont installere på Vista comp manglende filen autorungui.dll hjelpe eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25 mai 2008 03:17 |
| The Sims 2 | urmaserendipity85 | PC & Console Gaming | 5 | 4 januar 2008 13:20 |
| The Sims 2 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 2 | 29 desember 2007 15:33 |
| Sims 2 neste EP | xactly | PC & Console Gaming | 14 | 27 oktober 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |