mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

The Sims 2 - Vista

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2007, 10:15
Ledamot Gruppen

Default The Sims 2 - Vista

OK problemet består av att installera själva spelet, när skivan är isatt autorun-funktionen visas inte, när jag går till min dator DVD-enheten har ingen Sims 2 visas bilden på det heller. När jag kommer in skivan själv och försöker att köra "setup.exe"-funktionen som admin då fönstren kommer att försöka att behandla detta, men aldrig verkligen kommer att starta, kommer ingen process skapas heller. När jag försöker köra Autorun-funktionen från skivan som admin då ett felmeddelande visas säga:

Fil som saknas:

Kan inte hitta nödvändig DLL "C: \ windows \ system32 \ AutoRunGUI.Dll '

Jag har försökt forska men kunde inte hitta någon hjälp, något som gjorde arbetet genom att skapa mappen i det localo skivan och kopiera skivans innehåll men om någon skiva har 2 skivor till exempel huvudspelet har 4, då den inte kan köra nästa ett när det ber dig att ändra. Så alla där ute som kan komma med idéer?

Skål
Old 9 November 2007, 04:49
Givargruppen

Har du provat att fastställa huruvida nivån av själva installationsprogrammet?
Old 10 november 2007, 05:20
Ledamot Gruppen

Samma problem mate.
Old 14 november 2007, 06:31
Givargruppen

Oh dear! Har du försökt:

http://www.dll-files.com/dllindex/dl...tml?autorungui

?

Old 26 januari 2008, 10:23
New Member Group

Citat:
Ursprungligen postat av Mike0001 View Post
hej jag har samma problem och jag försökte detta program men det fortfarande inte fungerar: (
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
The Sims 2 kommer inte att spela - "Se till The Sims 2 skivan i enheten" - Fel Quinton PC & Console Gaming 1 4 juni 2009 10:46
Sims 2 wont installera på min Vista comp saknade filen autorungui.dll hjälpa eek = ( winrii PC & Console Gaming 4 25 maj 2008 03:17
The Sims 2 urmaserendipity85 PC & Console Gaming 5 4 januari 2008 13:20
The Sims 2 HistoryGirl PC & Console Gaming 2 29 december 2007 15:33
Sims 2 nästa EP xactly PC & Console Gaming 14 27 oktober 2007 12:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.