![]() |
|
| |||
| |||
| OK problemet består av att installera själva spelet, när skivan är isatt autorun-funktionen visas inte, när jag går till min dator DVD-enheten har ingen Sims 2 visas bilden på det heller. När jag kommer in skivan själv och försöker att köra "setup.exe"-funktionen som admin då fönstren kommer att försöka att behandla detta, men aldrig verkligen kommer att starta, kommer ingen process skapas heller. När jag försöker köra Autorun-funktionen från skivan som admin då ett felmeddelande visas säga: Fil som saknas: Kan inte hitta nödvändig DLL "C: \ windows \ system32 \ AutoRunGUI.Dll ' Jag har försökt forska men kunde inte hitta någon hjälp, något som gjorde arbetet genom att skapa mappen i det localo skivan och kopiera skivans innehåll men om någon skiva har 2 skivor till exempel huvudspelet har 4, då den inte kan köra nästa ett när det ber dig att ändra. Så alla där ute som kan komma med idéer? Skål |
|
| |||
| |||
| Har du provat att fastställa huruvida nivån av själva installationsprogrammet? |
|
| |||
| |||
| Samma problem mate. |
|
| |||
| |||
|
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat: |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| The Sims 2 kommer inte att spela - "Se till The Sims 2 skivan i enheten" - Fel | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4 juni 2009 10:46 |
| Sims 2 wont installera på min Vista comp saknade filen autorungui.dll hjälpa eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25 maj 2008 03:17 |
| The Sims 2 | urmaserendipity85 | PC & Console Gaming | 5 | 4 januari 2008 13:20 |
| The Sims 2 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 2 | 29 december 2007 15:33 |
| Sims 2 nästa EP | xactly | PC & Console Gaming | 14 | 27 oktober 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |