mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = (

Reply

Thread Tools
Old 27 april 2008, 20:54
Ny Medlem Gruppen

Default Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = (

Jeg har The Sims 2 spil diske fra waaaay tilbage, når den først kom ud og så jeg trukket det ud til at forsøge at sætte ind på min Vista Business OS edb-systemet til gammel tid sjov. =) Men når jeg åbner autorun.exe fil jeg får en fejl, at denne fil mangler:

C: \ windows/system32 \ autorungui.dll

Jeg er ikke i stand til at installere nogen af det, og det gør mig ønsker at græde. Jeg ønsker ikke at have til at købe spillet igen. Det er så uretfærdig. Jeg betalte for den gang og bare gerne ville tage det op og spille igen for sjov og på grund af de dejlige Vista OS jeg kan ikke. Kan nogen hjælpe mig finde ud af hvordan du kan løse dette = (

Også jeg forsøgte kopiere alle diske til min C-drevet og derefter startede jeg The Sims 2 Autorun.exe fil fra den kopierede filer, og det faktisk er begyndt at installere. Men når den første disk var færdig med det bad om disk to, og min eneste mulighed var "ok" eller "annullere" og ok ikke starte disk to. Jeg selv trådte disken to for at se, om at ville arbejde, og det ikke = (. Jeg er lige så frustrerede over Vista jeg kunne græde.

Jeg kan ikke vente til de træffer XP på markedet i juni i år. Jeg håber, at folk skrige i Microsofts øre indtil de beslutter sig for at holde det ud. Vista drev mig sindssyg. Jeg har haft så mange fortsatte problemer med det. Dont UPGRADE. For guderne skyld holde fast ved din XP! lol
Old 27 april 2008, 20:56
Ny Medlem Gruppen

Default Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = (

BTW alle, jeg gør er at forsøge at installere den stumme spil. Jeg kan ikke engang få det på systemet for at åbne det for at afspille det. = (

Jeg ønsker at græde.
Old 11. maj 2008, 03:34
Medlem Gruppen

Ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener.
Du forsøger at installere spil? Hvornår får du fejlen, når installationen er fuldført?
Old 24. maj 2008, 17:02
Medlem Gruppen

Du kan prøve et par ting. Først og prøve at lave en ISO af Disc 1 (og alle resten af diske), og prøv at installere dem som normalt, men at montere dem med Daemon Tools eller noget snarere end uising cd'erne. Anden ting, er din disk ridset? Prøv at rense den med en blød klud, selvom det ikke ser meget beskidt, det er forskellen mellem spilbare og unplayable for mig et par gange før! Og for det tredje, forsøge insalling det på en anden comp. Hvis det kommer op med den samme fejl, ren disken til døden, og prøv igen. Hvis ikke, du bliver nødt til at få en ny kopi: /
Old 25. maj 2008, 03:17
Administrator Gruppen

Betyder det at installere på en anden pc? Det vil bekræfte, hvis det er din pc eller cd'er.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
The Sims 2 - Vista LegendLees PC & Console Gaming 4 26 januar 2008 10:23
Min comp plejer tænder chilloutcolin CPU, bundkort og RAM 5 14 januar 2008 12:48
Forsvundne Browseui.dll fil SAZ Windows-operativsystemer 20 23 december 2007 12:21
Hvordan kan jeg installere spillet af The Sims 2 sæsoner på mit ... patrickflc PC & Console Gaming 8 22. sep 2007 14:54
Dll fil mangler dsleet Windows-operativsystemer 13 25 juli 2007 15:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.