mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Sims 2 wont installeren op mijn Vista comp ontbrekende bestand autorungui.dll helpen eek = (

Reply

Thread Tools
Old 27 apr 2008, 20:54
Nieuw Lid Fractie

Default Sims 2 wont installeren op mijn Vista comp ontbrekende bestand autorungui.dll helpen eek = (

Ik heb de Sims 2 game schijven uit waaaay terug toen het voor het eerst kwam en ik trok het uit te proberen in te voeren op mijn Vista Business OS-computer-systeem voor oude tijd leuk. =) Maar als ik open het bestand autorun.exe krijg ik een foutmelding dat dit bestand ontbreekt:

C: \ windows/system32 \ autorungui.dll

Ik ben niet in staat de installatie van een van en het maakt mij wil huilen. Ik wil niet hebben om het spel opnieuw. Dat is zo oneerlijk. Ik betaalde voor eens en wilde pick it up and play weer voor de lol en vanwege de mooie Vista OS kan ik niet. Kan iemand mij helpen uit te vinden hoe dit oplossen = (

Ook heb ik geprobeerd een kopie van de schijven op mijn C-station en vervolgens ben ik begonnen met de Sims 2 Autorun.exe bestand van de gekopieerde bestanden en het eigenlijk begonnen met het installeren. Maar toen de eerste schijf klaar was zij gevraagd om de schijf twee en mijn enige optie was "ok" of "annuleren" en op de OK niet opstart schijf twee. Ik heb zelfs twee op de schijf om te kijken of dat zou werken en dat zij niet = (. Ik ben gewoon zo gefrustreerd met Vista ik kon huilen.

Ik kan niet wachten tot ze XP van de markt in juni van dit jaar. Ik hoop dat mensen schreeuwen in Microsofts oor totdat ze besluiten om het uit. Vista drives me gek. Ik heb zo veel aanhoudende problemen mee gehad. DONT UPGRADE. Voor goden oog houden op je XP! lol
Old 27 apr 2008, 20:56
Nieuw Lid Fractie

Default Sims 2 wont installeren op mijn Vista comp ontbrekende bestand autorungui.dll helpen eek = (

BTW ik ben doen, is proberen te installeren van de domme spel. Ik kan zelfs niet krijgen op het systeem te openen om deze af te spelen. = (

Ik wil huilen.
Old 11 mei 2008, 03:34
Lid Fractie

Niet zeker dat ik begrijp wat je bedoelt.
U probeert te installeren van de spellen? Wanneer krijg je de fout, na de installatie is voltooid?
Old 24 mei 2008, 17:02
Lid Fractie

Je zou kunnen proberen een paar dingen. Ten eerste, probeer het maken van een ISO van Disc 1 (en al de rest van de schijven) en probeer ze te installeren als normaal, maar mounten met Daemon Tools of iets eerder dan uising de CD's. Tweede punt is de schijf beschadigd? Probeer het reinigen met een zachte doek, zelfs als het ziet er niet erg vuil is, dit is het verschil tussen speelbaar en onspeelbaar voor mij een paar keer geweest! En ten derde, probeer insalling zij op een andere comp. Als het gaat met dezelfde fout, het reinigen van de schijf naar de dood en probeer het opnieuw. Zo niet, dan moet je een nieuw exemplaar: /
Old 25 mei 2008, 03:17
Administrator Group

Heeft het te installeren op een andere pc? Dat zal bevestigen of het is uw pc of de cd's.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
De Sims 2 - Vista LegendLees PC & Gaming Console 4 26 Jan 2008 10:23
Mijn comp wont inschakelen chilloutcolin CPUs, Moederborden & RAM 5 14 Jan 2008 12:48
Vermiste Browseui.dll bestand Saz Windows besturingssystemen 20 23 dec 2007 12:21
Hoe installeer ik het spel van De Sims 2 seizoenen op mijn ... patrickflc PC & Gaming Console 8 22e sep 2007 14:54
Dll-bestand ontbreekt dsleet Windows besturingssystemen 13 25 jul 2007 15:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.