mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Sims 2 wont installere på Vista comp manglende filen autorungui.dll hjelpe eek = (

Reply

Thread Tools
Old 27 april 2008, 20:54
New Member Group

Default Sims 2 wont installere på Vista comp manglende filen autorungui.dll hjelpe eek = (

Jeg har Sims 2 spill disker fra waaaay tilbake når den først kom ut og så jeg dro ut for å prøve å sette inn på min Vista Business OS datasystem for gammel tid moro. =) Men når jeg åpner autorun.exe fil Jeg får en feilmelding som denne filen mangler:

C: \ windows/system32 \ autorungui.dll

Jeg kan ikke installere noe av det og det gjør meg vil gråte. Jeg ønsker ikke å kjøpe spillet på nytt. Det er så urettferdig. Jeg har betalt for det en gang, og ville bare plukke den opp og spille igjen for moro skyld og på grunn av den vakre Vista OS jeg kan ikke. Kan noen hjelpe meg å finne ut hvordan du kan løse dette = (

Også prøvde jeg kopiere alle diskene til C-stasjonen og så begynte jeg The Sims 2 Autorun.exe fil fra kopierte filer og det faktisk startet installeringen. Men da den første platen var ferdig den ba om disk to og mitt eneste alternativ var "ok" eller "Avbryt" og ok ikke startet opp disk to. Jeg skrev inn disken to for å se om det ville fungere, og det har ikke = (. Jeg er bare så frustrert med Vista Jeg kunne gråte.

Jeg kan ikke vente til de tar XP av markedet i juni i år. Jeg håper folk skrike i Microsofts øret før de bestemmer seg for å holde det ut. Vista kjører meg sprø. Jeg har hatt så mange fortsatt problemer med den. Dont oppgradering. For gudene skyld holder på til XP! lol
Old 27 april 2008, 20:56
New Member Group

Default Sims 2 wont installere på Vista comp manglende filen autorungui.dll hjelpe eek = (

BTW alt jeg gjør er å prøve å installere den dumme spillet. Jeg kan ikke få det på systemet for å åpne den for å spille den. = (

Jeg vil gråte.
Old 11 mai 2008, 03:34
Medlem Group

Ikke at jeg forstår hva du mener.
Du prøver å installere spill? Da får man en feil, etter at installeringen er fullført?
Old 24 mai 2008, 17:02
Medlem Group

Kan du prøve et par ting. Først prøver å lage en ISO av Disc 1 (og resten av plater) og prøve å installere dem som normalt, men monterer dem med Daemon Tools eller noe heller enn uising av CDer. Andre ting, er platen riper? Prøv å rense den med en myk klut, selv om det ikke ser veldig skitne, dette er forskjellen mellom spillbare og UNPLAYABLE for meg et par ganger før! Og for det tredje prøve insalling det på en annen komp. Hvis den kommer opp med den samme feilen, rengjøre platen til døden og prøv igjen. Hvis ikke, må du få en ny kopi: /
Old 25 mai 2008, 03:17
Administrator Group

Betyr det installert på en annen PC? Som vil bekrefte om det er din PC eller CDer.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
The Sims 2 - Vista LegendLees PC & Console Gaming 4 26 januar 2008 10:23
Min komp vilikke slå på chilloutcolin CPUer, Hovedkort & RAM 5 14 januar 2008 12:48
Manglende browseui.dll fil Saz Windows-operativsystemer 20 23 desember 2007 12:21
Hvordan kan jeg installere spillet The Sims 2 årstider på min ... patrickflc PC & Console Gaming 8 22. sep 2007 14:54
Dll fil mangler dsleet Windows-operativsystemer 13 25 juli 2007 15:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.