mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

The Sims 3 & The BSOD

Reply

Thread Tools
Old 14. juni 2009, 20:06
Ny Medlem Gruppen

Default The Sims 3 & The BSOD

Da jeg fik den Sims 3 min computer haft en virus, men jeg har installeret det anyways, og det virkede fint, bare med nogle tilfældige genstarter. Den anden dag vores ven, der arbejder med computere gerne reboot alt og geninstallere Windows og alle de drev. Nu når jeg sætter cd'en i mit BSOD fejlen 0x8E. Det virker nogle af de gange, men andre gange ikke. Jeg var forsker at stopfejl og det var tale om hukommelse og skærmkort, så ville jeg have en ny chip? I'm going crazy her.

Jeg har virkelig brug for hjælp til dette. Hvis du har brug for at vide noget om min computer bare spørge. (: Jeg sætter pris på det.
Old 14. juni 2009, 20:53
Medlem Gruppen

yeah, giver resten af specs.

Det første, jeg ville være at se på er RAM og Skærmkort. Den mindste RAM kravet om XP er 1GB og Vista 2GB, ville det være bedre at have mere end 1.5gb for XP og 2,5 GB for Vista, i min erfaring med Sims 3. og Skærmkort skal 128MB eller bedre kort, der understøtter DX9 og Shader model 2. Et nVidia kort skal en FX5900 eller bedre og et ATI kort skal være en 9500-serien eller bedre som et absolut minimum.
Old 15. juni 2009, 02:18
Administrator Gruppen

Hvad er spec på din maskine?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 15. juni 2009, 14:50
Ny Medlem Gruppen

Jeg kender alle krav er opfyldt for min computer, jeg kørte en test kaldes kan du køre det? Så det har ikke noget at gøre med det.

Vores ven, som netop genstartet computeren sagde at geninstallere Sims, så jeg vil gøre, hvis noget.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.