![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun sain Sims 3 minun tietokone oli virus mutta olen asentanut sen anyways ja se toimi hienosti, vain joitakin satunnaisia käynnistyy uudelleen. Muutama päivä ystävämme, joka työskentelee tietokoneiden kanssa kuten uudelleenkäynnistä kaiken ja uudelleenasennettavien ikkunat ja kaikki asemat. Nyt kun laitoin CD saan BSOD virhe 0x8E. Se toimii joitakin ajan, mutta muina aikoina se ei ole. Olin tutkii että Stop-virheen ja se oli puhumme muisti ja näytönohjain, joten minun tarvitse uutta siru? Olen menossa hullu täällä. Olen todella tarvitset apua tässä asiassa. Jos sinun tarvitsee tietää mitään muuta minun tietokone vain kysyä. (: Arvostan sitä. |
|
| |||
| |||
| joo, anna loput tiedot. ensimmäinen asia, jonka haluan tarkastella, on RAM-muistia ja Näyttösovitin. Vähimmäismäärä RAM vaatimus XP on 1GB ja Vista 2GB, että olisi parempi, että meillä on yli 1.5gb for XP: n ja 2,5 gigatavua ja Vistan, kokemukseni kanssa Sims 3. ja Näyttösovitin on 128MB tai parempi kortti, joka tukee DX9 ja Shader malli 2. Lentotoiminnan nVidia kortin on oltava FX5900 tai parempi ja ATI-kortti on oltava 9500-sarjan tai parempi kuin minimiin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on spec että koneesi?
| |||
| |||
| Tiedän kaikki vaatimukset täyttyvät minun tietokone, juoksin testin kutsutaan voit käyttää sitä? Joten se ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Ystävämme juuri käynnistetään tietokone sanoi uudelleen Sims, niin teen, että jos mitään. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| The Sims 2 ei pelata - "Varmista, The Sims 2-levy asetetaan asemaan" - Virhe | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4th Jun 2009 10:46 |
| The Sims 2 - Vista | LegendLees | PC & Console Gaming | 4 | 26. Jan 2008 10:23 |
| The Sims 2 | urmaserendipity85 | PC & Console Gaming | 5 | 4. Jan 2008 13:20 |
| The Sims 2 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 2 | 29. Joulukuu 2007 15:33 |
| Sims 2 ensi EP | xactly | PC & Console Gaming | 14 | 27. lokakuu 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |