mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

De Sims 3 & De BSOD

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 20:06
Nieuw Lid Fractie

Default De Sims 3 & De BSOD

Toen ik de Sims 3 mijn computer had een virus, maar installeerde ik het toch en het werkte prima, alleen met een aantal willekeurige opnieuw op. De andere dag onze vriend die werkt met computers willen reboot alles en Windows opnieuw geïnstalleerd en alle stations. Nu wanneer ik de cd in, krijg ik de BSOD de fout 0x8E. Het werkt een deel van de tijd, maar de andere keer niet. Ik was het onderzoek dat stopfout en er werd gesproken over het geheugen en de videokaart, dus zou ik een nieuwe chip? Ik ben gek hier.

Ik moet echt helpen. Als u wilt weten wat anderen over mijn computer gewoon vragen. (: Ik waardeer het.
Old 14 juni 2009, 20:53
Lid Fractie

ja, geef de rest van de specs.

het eerste wat ik zou moeten kijken naar het RAM-geheugen en videokaart. De minimale eis voor RAM XP is 1GB en 2GB Vista, zou het beter zijn om meer dan 1,5 GB voor XP en 2,5 GB voor Vista, in mijn ervaring met de Sims 3. en de videokaart moet worden 128mb of beter kaart die steunt DX9 en Shader model 2. Een nVidia-kaart moet een FX5900 of beter en een ATI kaart moet een 9500-serie of beter als een absoluut minimum beperken.
Old 15 jun 2009, 02:18
Administrator Group

Wat is de spec van je machine?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 15 jun 2009, 14:50
Nieuw Lid Fractie

Ik weet dat aan alle eisen is voldaan voor mijn computer, ik liep een test genaamd kunt u het? Dus het heeft niets te maken met dat.

Onze vriend die net herstart de computer zei opnieuw de sims, dus zal ik dat doen als er iets.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.