![]() |
|
| |||
| |||
| Da jeg fikk Sims 3 datamaskinen min hadde et virus, men jeg installerte det anyways, og det fungerte fint, bare med noen tilfeldige nytt. Den andre dagen vår venn som arbeider med datamaskiner som reboot alt og reinstallert windows og alle stasjoner. Nå når jeg sette CD i Jeg får BSOD feilen 0x8E. Det fungerer noen av ganger, men andre ganger ikke. Jeg ble forsker som stoppfeil og det var snakk om minne og skjermkort, så ville jeg ha en ny brikke? Jeg skal gal her. Jeg trenger virkelig hjelp med dette. Hvis du trenger å vite noe mer om maskinen min bare spør. (: Jeg setter pris på det. |
|
| |||
| |||
| Ja, gi resten av spesifikasjoner. Det første jeg ville være å se på er RAM og skjermkort. Minste RAM kravet for XP er 1GB og Vista 2GB, ville det være bedre å ha mer enn 1.5gb for XP og 2,5 GB for Vista, i min erfaring med Sims 3. og skjermkortet må 128MB eller bedre kort som støtter DX9 og shader modell 2. Et nVidia-kort må en FX5900 eller bedre, og et ATI-kort må en 9500-serien eller bedre som et minimum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er spec av maskinen?
| |||
| |||
| Jeg vet at alle kravene er oppfylt for min maskin, jeg kjørte en test kalt kan du kjøre den? Så det har ikke noe å gjøre med det. Vår venn som nettopp omstartet maskinen sies å installere The Sims, så jeg skal gjøre det hvis noe. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| The Sims 2 vil ikke spille - "Sørg for The Sims 2 plate i stasjonen" - Feil | Quinton | PC & Console Gaming | 1 | 4 juni 2009 10:46 |
| The Sims 2 - Vista | LegendLees | PC & Console Gaming | 4 | 26 januar 2008 10:23 |
| The Sims 2 | urmaserendipity85 | PC & Console Gaming | 5 | 4 januar 2008 13:20 |
| The Sims 2 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 2 | 29 desember 2007 15:33 |
| Sims 2 neste EP | xactly | PC & Console Gaming | 14 | 27 oktober 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |