![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah synes det er det. men jeg ærligt mener, at det vil være for meget af en nedgradere til selv forsøger at leve op til den hype det kom til PC. du skal bruge mindst 1 GB for spillet alene. PS3 har 512MB. Hvad er dine tanker?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg formoder, det vil være optimizsed til at køre på PS3 ... men jeg ved intet om spil
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overvejer sin en "Games for Windows" frigivelse i tvivl om det vil blive lanceret på et SONY platform mere sandsynligt det vil få en frigivelse på Microsofts andre platform de 360 første
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ja im bange du dont få spil, der er eksklusivt til både Windows og PS3 kun vinduer og 360. Stadig i dout Crysis ville køre til den samme kvalitet på konsollen end den gør på PC selvom optimeret |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høje ende pc'er kan kun køre det maxed alligevel lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Det ser ret god til mig !!!!! 57.445 FPS maxed ud |
|
| |||
| |||
| Det er ikke indstillet på højeste indstillinger og beslutningen er ikke rigtigt, at høje enten! Troede, du ejede en E4500 og en 8400gs anyway?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Aha det er ikke min rig benchmarks det et rigt ven lol: P I dont egen Crysis så jeg couldent med kendt, at det kan gå højere. Han har lige fortalt mig, at "høj" var så høj, som den går lol. |
|
| |||
| |||
| Nah jeg tror, at du kan indstille det hele ved meget høje også
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, til en start kunne det blive lagt på DX10, rarther end DX9, at der på sin egen meget vel kunne banke off 10 + FPS
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg kan optage lydinput okay, men jeg kan ikke høre det live, da det er ved at blive inputed | simulacrum | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 29. maj 2009 16:05 |
| Høre gentagne klik, når jeg henvende mig til computeren på | dayexday | General Hardware Chat | 7 | 23 oktober 2008 07:40 |
| Crysis: sprænghoved - næste omgang Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 oktober 2008 11:47 |
| Har nogen høre .. om IBM? | jack100 | General Hardware Chat | 17 | 17 april 2008 21:19 |
| Ny høre | doomjeffs | Indføre Yourself Her | 4 | 12 august 2007 04:31 |
| Thread Tools | |
| |