![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het lijkt het is. maar ik denk eerlijk gezegd is het nog te veel een downgrade nog proberen om te voldoen aan de hype hij kreeg op de PC. je moet minstens 1GB voor het spel alleen. PS3 heeft 512MB. Wat zijn uw gedachten?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik neem aan dat het zal worden optimizsed te lopen op de PS3 ... maar ik weet niets over games
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gezien haar een "Games voor Windows" release ik twijfel zal worden gelanceerd op een SONY platform, meer kans zal krijgen een release op Microsofts andere platform de 360 eerste
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ja im bang you dont get games die exclusief voor zowel Windows als PS3 alleen ramen en 360. Still I dout Crysis zou lopen tot dezelfde kwaliteit op console dan wel op een pc, zelfs als geoptimaliseerd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| High-end PC's kan nauwelijks draaien maxed toch lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Dat ziet er redelijk goed voor me !!!!! 57,445 FPS maxed out |
|
| |||
| |||
| Dat is niet ingesteld op de hoogste instellingen en de resolutie is niet echt zo hoog ofwel! Dacht dat u eigenaar van een E4500 en een 8400gs eigenlijk?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| aha dit is niet mijn tuig benchmarks hij een rijke vriend van mij lol: p I dont eigen Crysis dus ik couldent van bekend dat het kan gaan hoger. Hij vertelde me dat "hoog" was zo hoog als het gaat lol. |
|
| |||
| |||
| Nah ik denk dat je kunt het allemaal bij zeer hoge ook
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, voor een begin kon worden gelegd op DX10, rarther dan DX9, dat op zijn eigen kan afslaan 10 + fps
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik kan opnemen geluidsinvoer oke, maar ik kan niet horen leven als hij wordt inputed | schijn | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 29 mei 2009 16:05 |
| Hoor herhaald klikken wanneer ik weer op de computer | dayexday | Algemeen Hardware Chat | 7 | 23 okt 2008 07:40 |
| Crysis: Kernkop - de volgende game van Crysis! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 17 | 3rd Oct 2008 11:47 |
| Heeft iemand horen .. over IBM? | jack100 | Algemeen Hardware Chat | 17 | 17 apr 2008 21:19 |
| Nieuwe horen | doomjeffs | Introduceer jezelf hier | 4 | 12 aug 2007 04:31 |
| Thread Tools | |
| |