![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja det synes det er. men jeg ærlig tror det vil være for mye av et nedgradere til selv prøver å leve opp til sprøytenarkoman det kom på PC. trenger du minst 1GB for spillet alene. PS3 har 512MB. Hva er dine tanker?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg regner med at det vil være optimizsed kjøres på PS3 ... men jeg vet ikke noe om spill
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vurderer sin en «Games for Windows" release i tvil om det vil bli lansert på et SONY plattform, mer sannsynlig at det vil komme en utgivelse på Microsofts annen plattform for 360 første
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ja im redd du ikke få spill som er eksklusivt for både Windows og PS3 bare vinduene og 360. Fortsatt i dout crysis ville kjøre til samme kvalitet på konsoll enn den gjør på PC, selv om optimalisert |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| High end PCer kan knapt kjøre den maxed likevel lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Det ser ganske bra for meg !!!!! 57.445 FPS maxed ut |
|
| |||
| |||
| Det er ikke satt på det høyeste, og oppløsningen er ikke egentlig at høye heller! Trodde dere eide en E4500 og en 8400gs likevel?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| aha dette er ikke min rigg benchmarks det en rik venn av meg lol: p jeg dont egen crysis så jeg couldent kjente at det kan gå høyere. Han fortalte meg at "høy" var så høyt som det går lol. |
|
| |||
| |||
| Nei jeg tror du kan sette den på en veldig høy også
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, for en start det kunne bli satt på DX10, rarther enn DX9, som på sine egne godt kan kutte ut 10 + fps
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg kan spille lydinngang greit men jeg kan ikke høre det live som det er inn | simulacrum | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 29 mai 2009 16:05 |
| Høre gjentatte klikk når jeg slår maskinen på | dayexday | General Hardware Chat | 7 | 23 oktober 2008 07:40 |
| Crysis: stridshode - det neste spillet i Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 okt 2008 11:47 |
| Hadde noen høre .. Om IBM? | jack100 | General Hardware Chat | 17 | 17 april 2008 21:19 |
| Ny høre | doomjeffs | Presenter deg selv her | 4 | 12 august 2007 04:31 |
| Thread Tools | |
| |