![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det verkar så är fallet. men jag uppriktigt tror att det kommer att bli för mycket av en nedgradering att ens försöka leva upp till den hype det har på datorn. Du behöver minst 1 GB för spelet ensam. PS3 har 512 MB. vad är dina tankar?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag antar att det kommer att optimizsed att köra på PS3 ... men jag vet ingenting om spel
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med tanke på dess ett "Games for Windows" release Det tvivlar jag kommer att inledas på en SONY plattform, mer troligt att det kommer att få en release om Microsofts andra plattform de 360 första
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ja im rädd du inte få spel som är exklusiva för både fönster och PS3 bara fönster och 360. Fortfarande i dout Häxkungens skulle köra till samma kvalitet på konsoll än den gör på datorn även om optimerade |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hög slutet dator kan knappt köra det maxed ändå lol
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Det ser ganska bra för mig !!!!! 57.445 FPS maxed ut |
|
| |||
| |||
| Det är inte inställd på högsta inställningarna och upplösningen är faktiskt inte så hög heller! Trodde du äger en E4500 och ett 8400gs ändå?
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| aha det är inte min rigg riktmärken det en rik vän till mig lol: p I dont egna Häxkungens så jag couldent kända att det kan gå högre. Han berättade att "hög" var så högt som det går lol. |
|
| |||
| |||
| Nä jag tror att du kan ställa allt till mycket höga också
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, till en början att det skulle kunna läggas DX10, rarther än DX9, som på sitt eget mycket väl kan slå ut 10 + fps
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag kan spela ljudingången okej men jag kan inte höra den live eftersom det är beräknat | AVBILD | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 29 maj 2009 16:05 |
| Hör upprepade klick när jag slår dator | dayexday | General Hardware Chat | 7 | 23 oktober 2008 07:40 |
| Häxkungens: bomben - nästa omgång Häxkungens! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 oktober 2008 11:47 |
| Har någon hört .. Om IBM? | jack100 | General Hardware Chat | 17 | 17 april 2008 21:19 |
| Nya höra | doomjeffs | Presentera dig här | 4 | 12 august 2007 04:31 |
| Thread Tools | |
| |