![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
|
|
| |||
| |||
| Oh BTW hvad betyder PS3 kalde sin software baseret renderer I cant få mig selv til at belive, at Sony ville bruge Microsoft DirectX teknologi. anvendes i PC og 360 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dets anvendelser OpenGL for spil udvikling
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| oh ok cool |
|
| |||
| |||
| crytek har brugt cryengine2 om konsoller og det løb bedre, end de forventede (kvaliteten af Crysis på høje indstillinger). Jeg køre Crysis på meget højt på min pc, men høje indstillinger ser stadig insanely god og ville sukkerroer ethvert spil motor i grafik og fysik herunder uvirkeligt motor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt Thats en overraskelse.
|
| |||
| |||
| Hvad er så godt om Crysis? |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Farcry 2 Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Yeah sin vil være fantastisk, intet af dette niveau bs bare og åbne miljø ... 50km2 at strejfe rundt Ikke foretages af Crytex gerne Far Cry eller Crysis men Ubisoft denne gang Blot håber sin optimeret godt nok til min gamle computer til at køre det! Edit: det er den spekulationer krav hidtil Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |