![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Oh BTW wat doet de PS3 gesprek zijn software gebaseerd renderer I cant brengen mij tot BELIVE dat sony zou gebruiken Microsoft DirectX technologie. gebruikt in de PC en 360 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het spel maakt gebruik van OpenGL voor ontwikkeling
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| oh ok cool |
|
| |||
| |||
| crytek gebruik hebben gemaakt van de cryengine2 op de consoles en het liep beter dan verwacht (de kwaliteit van Crysis op high settings). Ik run Crysis op zeer hoog op mijn PC maar hoge instellingen nog steeds ongelofelijk goed en zou suikerbieten elk spel motor in graphics en physics met inbegrip van de Unreal-engine. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en dat is een verrassing.
|
| |||
| |||
| whats so good over Crysis? |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Farcry 2 Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Ja, haar zal worden amazing, geen van dat niveau bs rechtvaardige en open omgeving ... 50km2 te zwerven rond Niet door Crytex zoals Far Cry en Crysis, maar Ubisoft dit moment ongeveer Net hoop zijn geoptimaliseerd goed genoeg voor mijn oude desktop te draaien! Edit: dit is de speculeerden eisen tot dusver Citaat:
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik kan opnemen geluidsinvoer oke, maar ik kan niet horen leven als hij wordt inputed | schijn | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 29 mei 2009 16:05 |
| Hoor herhaald klikken wanneer ik weer op de computer | dayexday | Algemeen Hardware Chat | 7 | 23 okt 2008 07:40 |
| Crysis: Kernkop - de volgende game van Crysis! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 17 | 3rd Oct 2008 11:47 |
| Heeft iemand horen .. over IBM? | jack100 | Algemeen Hardware Chat | 17 | 17 apr 2008 21:19 |
| Nieuwe horen | doomjeffs | Introduceer jezelf hier | 4 | 12 aug 2007 04:31 |
| Thread Tools | |
| |